تعطیلات کامل در جزایر ویرجین بریتانیا

به گزارش مجله سرگرمی، جزایر ویرجین بریتانیا این جزیره در دریای کاراییب و دریای کاراییب شرقی واقع شده‌است . علاوه بر این ، مردم این جزیره شهروندی اتحادیه اروپا و اروپا را دارند . جزایر ویرجین بریتانیا که جزو ایالت‌های دریای کاراییب است ، تقریبا ً نیمی از ثروت خود را از صنعت توریسم تامین می‌کند .

تعطیلات کامل در جزایر ویرجین بریتانیا

سواحل شنی نرم و آب شفاف متعدد آن را به مقصد مطلوب تعطیلات تبدیل می‌کند . با این حال ، منشا آتش فشانی جزایر حتی چشم‌انداز versatile تری را فراهم می‌کند . حمام کردن: یک منطقه ساحلی از عذرا Gorda معروف به غارهای مصنوعی ، تونل‌ها ، استخرها و تخته‌سنگ‌های عظیم در ساحل است شبیه به آن‌هایی که در سیشل قرار دارند. توریست‌ها می‌توانند از فعالیت‌های زیادی لذت ببرند : زیر آب رفتن و بررسی صخره‌های مرجانی ، حمام آفتاب گرفتن ، قایقرانی یا پیاده‌روی در جنگل بارانی .
چرا به آنجا بروی ؟
طبیعت جاذبه اصلی است . سواحل Pristine ، اما همچنین شهرهای بزرگ و روستاها با میراث تاریخی و امکانات ، vacationers را از سراسر جهان جذب می‌کنند ، اما اغلب از آمریکا .
کی به آنجا بروی ؟
این جزایر در یک منطقه حاره‌ای قرار دارند و در تمام طول سال دما را خفیف می‌سازند . فصل wettest از سپتامبر تا نوامبر برگزار می‌شود . فصل طوفان از ماه ژوئن تا نوامبر به این ناحیه می‌رسد .
چطور به آنجا برسیم ؟
بسیاری از توریست‌ها در سفر دریایی کاراییب به اینجا می‌آیند . به ( ترنس B ). با این حال ، فرودگاه Lettsome فرودگاهی بین‌المللی است که ارتباط مستقیمی با آمریکا ، کانادا یا اروپا ندارد . یکی باید به پورتوریکو ، سنت توماس ، آنتیگوا ، سنت کیتس یا سنت مارتین پرواز کند و سپس به جزایر ویرجین بریتانیا از آنجا برسد .

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 457

به "تعطیلات کامل در جزایر ویرجین بریتانیا" امتیاز دهید

3 کاربر به "تعطیلات کامل در جزایر ویرجین بریتانیا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات کامل در جزایر ویرجین بریتانیا"

1 دیدگاه

m.m22 بهمن 1397

عالیه
ای کاش در مورد هزینه های سفر به این جزیره فوق العاده هم توضیح میدادید

پاسخ به m.m
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید