زن با گربه اش در حال قدم زدن در اطراف جهان است

به گزارش مجله سرگرمی، لیز کلارک یک surfer ، نویسنده و فعال eco است که در یک قایق بادبانی به دور دنیا سفر می‌کند و یک قایق ماهیگیری دارد . در سال 2003 ، یک قایق ماهیگیری خرید و حدود دو سال برای آماده‌سازی آن برای voyaging ساحلی کار کرد . کلارک سفر خود را در کالیفرنیا آغاز کرده و تا کنون از ساحل مکزیک و آمریکای مرکزی سفر کرده‌است و جزایر پاناما ، Polynesia فرانسوی و Karibati را کشف کرده‌است که بیش از 18، 000 مایل دریایی را پوشش می‌دهد .

زن با گربه اش در حال قدم زدن در اطراف جهان است

لیز کلارک در نوامبر 2013 گربه 6 ماهه را در یک خانه متروکه پیدا کرد در حالی که او در Polynesia فرانسوی اقامت داشت . به خاطر غذا و عشق ، بچه‌گربه دلش را به هم زد و او را به قایق برد .
لیز قصد ندارد این حیوان را به فرزندی قبول کند . مطمئن نبود که برای مراقبت مناسب از حیوان خانگی با یک بشقاب پر از وظایف کاپیتان وقت کافی داشته باشد . این نقشه فقط برای مراقبت از بچه‌گربه بود تا اینکه کسی را پیدا کرد که می‌توانست از او مراقبت کند .
تنها مشکل این بود که لیز نتوانست کسی را پیدا کند که زندگی بهتری نسبت به گربه داشته باشد. بنابراین کلارک تصمیم گرفت را انتخاب کند و آملیا را بعد از آملیا Earhart ، اولین خلبان زن که در اقیانوس اطلس پرواز می‌کند ، نامگذاری کرد .
تنظیم زندگی قایق در ابتدا آسان نبود ، اما آملیا کوچک با زندگی احاطه شده از آب سازگاری نداشت . بعد از چند تصادف ، او یاد گرفت که هنگام بالا رفتن و پریدن بر روی یک قایق بادبانی 40 فوتی محتاط‌تر عمل کند .
وقتی کلارک متوجه شد که آملیا اغلب از کنار قایق ماهی می‌گیرد ، یک سکوی ماهیگیری از یک surfboard نرم ساخته بود . بعد از آن ، آملیا یک fishercat عالی شد و واقعا ً شروع به لذت بردن از این فرآیند کرد .
علاوه بر ماهی گیری ، آملیا از رفتن به پیاده‌روی لذت می‌برد . می‌دانستم که از درختان بالا می‌رود و از میان علف‌های بلند شروع به پریدن می‌کند ، بنابراین شروع کردم به پیاده کردن او در ساحل و پیاده‌روی در جنگل . لیز کلارک در وبلاگ خود نوشت .
آملیا هم شروع به رفتن به مهمانی‌ها ، رستوران‌ها ، و خانه‌های دوستان با لیز کرد . kitty همچنین یاد گرفت که با قایق پارویی کوچک و حتی چند بار با قایق موتوری موتوری سفر کند . راستش را بخواهید ، او واقعا ً از این سواری لذت نمی‌برد ، اما پیدا کردن سطوح جدید برای راه رفتن به او این قدر برایش لذت بخش است که زیاد اهمیت نمی‌دهد .
لیز کلارک ، همراه با آملیا ، قصد دارد به سفر ادامه دهد و توضیح می‌دهد که این سفر تنها سفر موج‌سواری نیست - سبک زندگی ، شور و اشتیاق و جستجوی راه‌های بهتر برای بشریت که در سیاره مشترک ما زندگی می‌کنند .
شما می‌توانید تعداد کمی از most درس‌هایی را که کلارک طی مسیر زیر یاد گرفته‌اید را بخوانید و فراموش نکنید که وب سایت او ، اینستاگرام و پروفایل فیس بوک را چک کنید .
چند تا از مهم‌ترین درس‌هایی که لیز کلارک در طول مسیر یاد گرفته‌است :
با استفاده از چالش‌ها و adversities در زندگی به عنوان فرصت‌هایی برای رشد و یادگیری ، یک چیز مثبت می‌تواند از هر وضعیت دشوار بیرون بیاید .
به جای انگشت اشاره ، همیشه برای نگاه کردن به اشتباه‌ات خود مفیدتر است .
تمرین‌کردن مثبت اندیشی و مهربانی و مهربانی ، قدرت را دارد که واقعیت را به طور کامل تغییر دهد.
طبیعت ، انسانیت و تمام زندگی روی کره زمین به طور جدایی ناپذیری و به طور فوق‌العاده‌ای با هم مرتبط هستند . به جای این که فکر خود را رها کنید و به دنبال درک و مشارکت در این عظمت باشید، تنها راهی برای رسیدن به رشد شخصی عظیم نیست ، بلکه برای یک سیاره سالم و صلح‌آمیز و جمعی که می‌تواند در هماهنگی با طبیعت وجود داشته باشد !
زندگی ساده ساده می‌تواند به طرز شگفت انگیزی انجام شود و ممکن است به دیگران در دنیای ما از منابع محدود اجازه زندگی ساده را بدهد .
همیشه بیشتر از این هم باید یاد گرفت !

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 521

به "زن با گربه اش در حال قدم زدن در اطراف جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن با گربه اش در حال قدم زدن در اطراف جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید