5 برند ماندگار هتل ها در جهان

به گزارش مجله سرگرمی، صنعت گردشگری مدیون سرمایه گذارانی است که با ساخت هتل های عالی گردشگران بیشتری را به مناطق مختلف دنیا میکشانند.

5 برند ماندگار هتل ها در جهان

آن احساس شادی که وقتی از لابی هتل شیک عبور می‌کنید بی‌نظیر است . استقبال از آن جذاب و جذاب است . وقت شما در هتل چه خواهد بود ? آیا این کار پر از ماجرا و یا یک دعوی قضایی ترمیمی خواهد بود ? چه زمانی وقت خود را صرف ناز و لوس کردن یک چشمه آب‌گرم کنید و یا از اتاق خود برای استراحت استفاده کنید , یک هتل خوب می‌تواند تاثیر ماندگاری بر زمان خود در مقصد شما ایجاد کند .
هتل‌هایی که یک تاثیر مثبت و ماندگار را ترک می‌کنند همیشه چیزی برای جشن گرفتن هستند . پیدا کردن هتلی که رضایت شخصی را با تاثیر مثبت اجتماعی و محیطی ترکیب می‌کند , تجربه دیگری است .
سازمان توریسم جهانی سازمان ملل متحد به تازگی سال 2017 سفر پایدار را اعلام کرد . با توجه به این موضوع , هتل‌ها به دنبال آینده هستند تا تجربیات با معنی بالا را با ابتکارات معنادار در بخش عمومی ادغام کنند . صنعت مهمان‌نوازی از باغبانی شهری گرفته تا معماری و طراحی صنعتی , تلاش‌های خود را برای ایجاد یک جهان پایدار دیگر ایجاد می‌کند . در اینجا برنده‌ای محلی مورد علاقه ما هستند و راه‌هایی که آن‌ها به شکل دادن استانداردهای صنعت کمک می‌کنند .

هتل 1 Hotels

از وب سایت 1 Hotels بازدید کنید و بلافاصله تعهد آن‌ها نسبت به محیط‌زیست را خواهید دید . در صفحه اصلی , یک فیلم تصویری هوایی شما را به یک محیط رویایی رویایی تشبیه می‌کند و لحن آنچه که در حال تجربه آن هستید را مشخص می‌کند : طبیعت . این موضوع , موضوع برند آنهاست و به تمام جنبه‌های یک مهمان در یکی از هتل‌های جذاب شان نفوذ می‌کند . این هتل‌ها به طور متفکرانه با reclaimed , نور طبیعی , تشک hemp و لحظات سبز زنده طراحی شده‌اند . آن‌ها بر این باورند که آینده جهان و آینده مهمان‌نوازی یکی است و می‌تواند کاتالیزور برای تغییر باشد . در حالی که آن‌ها در حال حاضر تنها مکان‌هایی در نیویورک , بروکلین , و میامی دارند , آن‌ها به سرعت در حال گسترش هستند و آماده هستند که یک برند جهانی باشند .

هتل Hyatt

وقتی به حیات فکر می‌کنید , ممکن است سریعا آن‌ها را با پایداری مرتبط نکنید , اما به آن‌ها زیان خواهید داد . حیات دارای 57 درصد از نرخ کلی CSR برای initiatives است که برای این مجتمع تولیدی بزرگ بسیار تاثیرگذار است . آن‌ها همچنین یک استراتژی توسعه پایدار محیط‌زیست 2020 دارند که بر نظارت , زباله و کاهش آب و تعامل ذینفعان تمرکز دارد . به گفته Hyatt Thrive , آن‌ها علاوه بر التزام زیست‌محیطی خود , یک برنامه قابل تحسینی شرکتی به نام حیات Thrive را به خود اختصاص داده‌اند . آن‌ها از طریق مشارکت , گزارش‌ها و توسعه کارمندان خود را موظف به پاسخگویی به استانداردهای بالای تعیین‌شده توسط این صنعت می‌کنند . آن‌ها کارمندان را به داوطلب شدن در جامعه تشویق می‌کنند و مستقیما به چندین سازمان خدمات اجتماعی وابسته هستند . آینده حیات یک جسور است که با ابتکار کسب‌وکار , محیط‌زیست و ابتکار اجتماعی مسئولیت‌پذیر است .

هتل accor

Fairmont , Swissotel و را فلز اخیرا به خانواده accor ملحق شده‌اند . چیزی که این را به خصوص هیجان‌انگیز , فراتر از مهمان‌نوازی شگفت‌انگیز عرضه می‌کند , برنامه 21 Accors سیاره است . Fairmont مدت هاست که یک رهبر با عرضه پایدار بوده و همچنان که به ادغام با accor ادامه می‌دهند , به احتمال زیاد به برنامه 21 جهانی صعود خواهد کرد . طبق وب سایت آن‌ها , برنامه نسل 21 , اهداف بلند پروازانه ای را برای 2020 , براساس چهار اولویت استراتژیک نشان می‌دهد : کار با کارمندان خود , مشارکت با مشتریان , نوآوری با شرکای خود و کار با جوامع محلی . دو مساله کلیدی برای مقابله با آن‌ها غذا و ساختمان‌ها خواهد بود … این وضعیت در حال حاضر با اجرای محصولات دارای مجوز زیست‌محیطی و طراحی , و با ارائه یک منبع تغذیه پایدار در رستوران‌های هتل آن‌ها انجام می‌شود . یکی از most هتل‌ها , فرودگاه Pullman اوکلند , یک دیوار گیاهی در لابی دارد و به طور فعال در حال کار بر روی راه‌هایی برای مبارزه با … هدر دادن مواد غذایی بیشتر است .

هتل Sandos

همه تفرجگاه های فراگیر , مجرمان بدنام برای ایجاد زباله هستند . Sandos برای تغییر بازی برای کسانی که خواهان تجربه همه‌جانبه و تمایل به ترک یک جای پای زیست‌محیطی کوچک‌تر هستند , بیرون می‌رود . چشم‌انداز آن‌ها , رهبران در همه - فراگیر است که متمایز , نوآور و پایدار هستند . آن‌ها چطور این کار را انجام می‌دهند ? با کار مستقیم با تامین کنندگان و کارمندان برای ترویج پایداری . در این شرکت , آن‌ها دارای فرهنگ آموزش و مسئولیت اجتماعی و تمرکز بر حفاظت از میراث تاریخی , طبیعی و فرهنگی و تشویق توسعه اجتماعی هستند . به علاوه , آن‌ها متعهد به حفظ فرآیند استخدام خود و آگاهی از تبعیض اقلیتی هستند . تفریحگاه Eco کاراکول یک تفریحگاه eco است که در مرکز یک فضای جنگلی انبوه در Riviera مایا , مکزیک واقع شده‌است . این تفریحگاه به ترویج شیوه‌های پایدار و استقبال از محیط طبیعی آن با ارائه بسیاری از تورهای دوست‌دار محیط‌زیست و … فعالیت‌های بیشتر در هر روز از طریق تجربه Xcalacoco ادامه می‌دهد . در اینجا تنها چند نمونه از اقدامات انجام‌شده توسط Sandos کاراکول به منظور حفظ اهداف پایداری آن انجام شده‌است :

  • بازیافت زباله , حفاظت از آب و برنامه‌های انرژی الکتریکی
  • یک گروه کاری چند رشته‌ای - یک گروه کاری چند رشته‌ای که شیوه‌های محیطی در هتل‌ها را اجرا می‌کنند . فکر کن . 2009
  • اتاق‌های مهمان سبز که اتاق‌های سبز را با استفاده از مواد تایید شده , نورپردازی LED , سیستمی برای بازیافت آب خاکستری و صابون بازسازی کرده‌اند و دیگر از گاز طبیعی برای گرم کردن
  • آب استفاده نمی‌کنند . با این تغییرات , میزان دی‌اکسید کربن دی‌اکسید کربن را تا 70 درصد کاهش داده‌است .
  • برنامه Reforestation تعاملی
  • باغ گیاهی و مهد کودک
  • برنامه‌های تولید مثل برای گونه‌های در معرض خطر انقراض .

هتل Kimpton

Kimpton the را در funky قرار می‌دهد ! آن‌ها اغلب به عنوان بهترین هتل‌های لوکس در آمریکا در نظر گرفته می‌شوند نه تنها محل آن‌ها پر از طراحی منحصر به فرد و محیط هستند , آن‌ها براساس این ایده‌آل تاسیس شدند که مسئولیت اجتماعی و محیطی با کارکنان آغاز می‌شود . برنامه Kimpton Cares بر این عقیده است که این ارزش‌ها بخشی از DNA هتل‌ها هستند . بودن توسط برنامه استراتژی‌های سبز - کلیدی تنها یک نمونه از آن چیزی است که باعث می‌شود آن‌ها بایستند . یک گام مهم که آن‌ها برای ایجاد دنیایی بهتر برداشته اند , جشن تنوع آن‌ها است . آن‌ها از طریق پروژه تروور از جامعه همجنس‌گرایان حمایت می‌کنند و زنان را از طریق پوشش مناسب برای موفقیت تقویت می‌کنند . خط Kimpton با مسئولیت اجتماعی آن‌ها می‌درخشد .
صنعت هتلداری به سرعت در حال تغییر و تحول است . با انتخاب کتاب اقامت در هتلی که پایداری را ترویج می‌کند , شما به طور فعال به شکل دادن به استانداردهای آینده کمک می‌کنید . ما توصیه می‌کنیم که تحقیق خود را انجام دهید و به دنبال شرکت‌هایی بگردید که ارزش‌های آن‌ها با شما مطابقت داشته باشد .

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

انتشار: 31 شهریور 1402 بروزرسانی: 31 شهریور 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25

به "5 برند ماندگار هتل ها در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 برند ماندگار هتل ها در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید