ماه عسل در کشتی کروز

به گزارش مجله سرگرمی، آیا شما رفتن به ماه‌عسل سیاحتی را به عنوان راهی برای ترک کردن فشار عروسی خود در عقب و سفر به اکتشاف بنادر رمانتیک در کنار یکدیگر در نظر گرفته‌اید؟ یک تغییر استراحت مانند این قطعا بخشی از لذت است , اما به تجربه بیش از آن بستگی دارد . مزایا و معایب انتخاب یک سفر دریایی و بهترین خط سفر برای زوج‌ها را کشف کنید .

ماه عسل در کشتی کروز

سفر با کشتی کروز در ماه عسل

آسان است . بعد از اینکه انتخاب‌های بیشماری در رابطه با عروسی خود انجام دادید , انتخاب یک سفر ماه‌عسل ساده‌ترین انتخاب برای همه است .

در یک سفر دریایی با کشتی کروز همه اصول اولیه - کابین , غذا , فعالیت‌های سایت و سرگرمی - در یک هزینه کامل پوشش داده می‌شوند . برای اینکه چیزها را برای خودتان ساده‌تر کنید , از یک نماینده مسافرتی برای رزرو سفر خود استفاده کنید . یک نماینده باید بتواند یک کشتی را توصیه کند که برای شما مناسب است و همچنین ممکن است یک ارتقا , اعتبارات روی عرشه و یا سایر مزایا را تضمین کند .
در محدوده بودجه بمانید . در پیش از زمان , شما قیمت سفره‌ای تفریحی تان ( به غیر از خرید و هزینه‌های متفرقه ) و هزینه بلیت هواپیما را خواهید دانست , بنابراین می‌توانید برای ماه‌عسل برنامه‌ریزی کنید که بتوانید از آن هزینه کنید .

محل اقامت کشتی . اگرچه اغلب کابین‌های کروز کوچک هستند ( زیر 300 فوت مربع ) , آن‌ها به خوبی طراحی شده‌اند تا یک تخت‌خواب دو نفره , مبل , میز با صندلی , کمدها , یخچال و حمام خصوصی با دوش را درز خود جا دهند .

یک بار دیگه . بعد از این که چمدان تان را خالی کنید , آن‌ها را زیر تخت‌خواب یا کمد جا بگذارید و فکر نکنید که دوباره از آن‌ها استفاده کنید تا اینکه آماده شوید که پیاده شوید .

کیف پولتان را در جای امنی بگذارید . شما می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را به کابین خود ارسال کنید و قبل از رفتن شما پرداخت کنید . هیچ نیازی به حمل پول در اطراف نیست , مگر اینکه در گردش‌های تفریحی شرکت کنید.

گرسنه نخواهید شد . غذا , از جمله اسنک و نوشیدنی‌ها , فراوان است .

در کشتی‌های بزرگ , بوفه معمولا باز است و یا می‌توانید در وسط روز قهوه و یا بستنی بگیرید .

فعالیت‌های روزانه کشتی. اکثر کشتی‌ها یک برنامه روزانه از فعالیت‌ها را صادر می‌کنند . به علاوه معمولا یک مرکز تناسب و آب‌گرم ( هزینه خدمات ) است .
آب جوشید . کشتی‌های بزرگ دارای استخر و سونا هستند . برخی از مناطق استخر دارای ویژگی‌های آبی ویژه‌ای مثل slides و شبیه‌ساز موج‌سواری هستند .

غروب آفتاب و غروب . مسافران عاشق یک بالکن خصوصی هستند و کشتی‌های جدید با ساختن کلبه‌های بیشتری با آن‌ها سازگار می‌شوند . پیش از بیرون رفتن در شب قبل از بیرون رفتن از خانه , صبحانه خود را در لباس مخصوص خود صرف کنید .

در خدمت شما . به میز روابط مشتری مراجعه کنید و یا از پیشکار خود بپرسید که آیا به کمک نیاز دارید . یا یک اتاق پذیرایی و یا سوئیت را انتخاب کنید تا یک پیشخدمت مخصوص و یا دربان مخصوص خود را به دست آورید .

بنادر تماس . هر بار اسکله کشتی را با هم بررسی کنید .

ملاقات با دوستان جدید . اگر در حالت اجتماعی قرار دارید , فرصت‌های زیادی برای ملاقات , سفر در شرکت , صرف شام با آن‌ها و ایجاد دوستی با زوج‌های دیگر خواهید یافت .

در قایق ازدواج کنم . یک مراسم ازدواج و ماه‌عسل را در یک مراسم عروسی انجام دهید ? خطوط کروز در میزبانی مراسم عروسی و در بندر تجربه می‌شوند .

اغلب کار با برنامه ریزان عروسی بیرون است که می‌توانند همه جزئیات را پیشاپیش ترتیب دهند , بدون توجه به اینکه آیا این تنها دو نفر از شما یا یک گروه بزرگ از دوستان و خانواده هستند .

Onboard , یک هماهنگ‌کننده می‌تواند اطمینان حاصل کند که این رویداد درست همان طور که فکر می‌کنید , اجرا شود .

 معایب انتخاب یک ماه‌عسل در کروز

اگر معده بسیار حساسی دارید و یا در زمستان در حال دریانوردی هستید , دریازدگی دیگر ممکن نیست بر شما تاثیر بگذارند . اما اگر نگران هستید , یک جفت از باندهای دریازدگی را بردارید و یا از پزشک خود بخواهید که یک نسخه Transderm تجویز کند ( آن یک چسب پوستی در پشت گوش است ) .

انتخاب‌های با مسئولیت محدود یا پرهزینه . سفره‌ای دریایی معمولا یک اتاق غذا خوری دارند , که در آن شما تمام غذاهای خود را در آن می‌گیرید . کشتی‌های بزرگ دریایی معمولا دارای یک اتاق غذاخوری اصلی بزرگ و فست فود کوچک‌تر هستند , اما ممکن است مجبور باشید برای صرف غذا به آنجا غذا صرف کنید .

اگرچه برخی از خطوط سفر دریایی تلاش زیادی برای افزایش غذاهای خود کرده‌اند , اما بسیاری از افراد هنوز وعده‌های غذایی متوسط می‌دهند .

بازدید سریع از بندر . اکثر کشتی‌های مسافرتی تنها برای چند ساعت لنگر می‌اندازند تا برنامه‌ریزی کنید که چطور زمان خود را صرف کنید . انتظار نداشته باشید که فرهنگ محلی را در طول یک پنجره کوتاه خیس کنید .

هزینه‌های پنهان . سفره‌ای دریایی , تورهای پیاده‌روی روزانه را تعریف می‌کنند , اما در کشتی‌های بزرگ‌تر , گردش‌های خارج از محل و فعالیت‌ها در این قیمت گنجانده نشده اند .

وای فای رایگان نیست . اگرچه برخی از شرکت‌های مسافرتی رودخانه‌ای مانند وایکینگ به طور رایگان آن را تامین می‌کنند , ارتباطات همیشه قابل‌اعتماد نیستند . در کشتی‌های بزرگ , معمولا یک وای فای برای اتصال به اینترنت وجود دارد .

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8

به "ماه عسل در کشتی کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه عسل در کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید