15 چیز برای دیدن و انجام در Asakusa

به گزارش مجله سرگرمی، شما یک جوینده تازه‌کار ، یک مسافر کهنه‌کار ، یک مسافر کهنه‌کار هستید و تازه در توکیو فرود آمده‌اید . حالا چی ؟ از نمای فوق‌العاده مدرن این شهر معروف شرق آسیا ، تعدادی از مکان‌های زیبا ، فرهنگی و به ویژه به یاد ماندنی از سنگ‌های پنهان وجود دارد . اما تو از کجا این گنج را کشف کردی ؟

15 چیز برای دیدن و انجام در Asakusa

خوب ، پاسخ ساده است : انتظار آن برای شما در یکی از زیباترین ، شکفته و historical تاریخی است: Asakusa . Asakusa در هر کتاب راهنمای توکیو یک مقام عالی دارد و به همین دلیل است ! نه تنها این محله قدیمی متعلق به دوران مدرسه ( که به دوران Edo برمی گردد ) مکان‌هایی مانند قدیمی‌ترین معبد شهر و برخی از بهترین رستوران‌ها در اطراف آن است ، اما بسیاری می‌گویند که تنها راه رفتن در خیابان‌های مقدس و نیون‌های پرنور و سبک پاپ یک تجربه فرهنگی در خود است . جذاب بود ؟ اگر اینطور است ، بیشتر به آن نگاه نکنید ، چون ما بهترین را داریم که باید به آن دست پیدا کنیم .
1. Senso ji
در راس فهرست ما باید دید که Asakusas ji و مجموعه‌های مجاور آن هستند . thirdly جی بی، به خاطر اهمیت تاریخی و تاریخی اش ، به علت اهمیت تاریخی و فرهنگی آن ( گرچه احتمالا ً به دلیل شهرت جهانی آن نیست ) که به خاطر آن برج پاریس بی‌نظیر است ) به برج ایفل معروف است ( گرچه احتمالا ً به خاطر شهرت جهانی آن نیست ) . توکیو به سختی در معابد کمبود دارد ، اما تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند ادعا کنند که قدیمی‌ترین و مهم‌ترین شهر این شهر هستند . در حقیقت ، معبد Senso - جی در واقع خود شهر را با هزاران سال و نیمی از تاریخ در زمین‌های grandiose خود ویران می‌کند . اگرچه نمای امروزی و بیشتر ساختمان‌ها در پی جنگ جهانی دوم ( از جمله نقطه ورودی آن ، دروازه Kaminarimon stately ) بازسازی شده‌اند ، خود سایت به قرن هفتم باز می‌گردد .
کاره‌ای مهم یک تور معبد شامل یک تصویر با فواره بزرگ اژدها و / یا تمیز کردن خود با آب آن است . برخی دیگر، دور از استنشاق دود متراکم یک قابلمه بخور در اطراف را انتخاب می‌کنند . با این حال ، معبد کاملا ً محبوب است به طوری که تصویر عاری از جمعیت می‌تواند یک چالش باشد .
انعام : از روی جمعیت بپرید و در شب از Senso ji دیدن کنید . تالار اصلی از ساعت 5 بعد از ظهر بسته‌است اما تمام سایت‌های دیگر تمام شب باز هستند و به بازدیدکنندگان یک تجربه کاملا ً متفاوت را اعطا می‌کنند . محوطه معبد بزرگ است و پیاده‌روی شبانه می‌تواند به همان اندازه لذت بخش در طول روز باشد . تالار اصلی ، pagoda ، دروازه Hozomon و دروازه Kaminarimon از غروب تا ساعت 11 صبح روشن شده‌اند . متر
2. غذای خود را با غذای ژاپنی در Nakamise Dori بگیرید .
پس از اقامت شما در Senso - جی جی ، ممکن است صدای قاروقور را بشنوید . اگر این طور باشد، به سرعت از دروازه Kaminarimon بیرون بیایید و خود را در خیابان shopping Dori pedestrian ، که به عنوان یکی از اولین خیابان Japans extravaganzas معروف است ، پیدا کنید . این جاده 250 متر به خاطر فضای تنگ و باریک خیابان و نیز مربا سازی با تقریبا ً 100 مغازه مجزا ، غرفه‌ها و دکه‌های غذایی معروف است . با اینکه این خونگرمی و خونگرمی ممکن است توریستی سن و سال جدید به نظر برسد ، اما تاریخچه گردش در تمام طول راه تا راهنماهای زائران قرن 18 باز می‌گردد . بنابراین ، اگر ایده ( معروف به پیاده‌روی و خوردن ) برای شما جذاب باشد ، بدانید که شما اولین و قطعا ً نخواهید بود که برخی از آن‌ها را انتخاب کنید . با چه زحمتی ذهن خود را به این طرف و آن طرف making ؟ یکی از موارد مورد علاقه ما را در زیر امتحان کنید :
1. ningyo Yaki . کیک شیرینی که با خمیر لوبیا قرمز و شیرینی پوشانده شده و به شکل اشکال عجیب و غریب با کمک قالب ساخته شده‌است ، ningyo souvenir است که از Asakusa و یک کیک بزرگ در Nakamise ساخته شده‌است .
2. Kibi Dango . Kibi Dango یک کیک است ، اما از برنج ساخته‌شده و با آرد ارزن پوشیده شده‌است . آن از دوره Edo آمده‌است و به همین دلیل به عنوان یکی از  confectioneries قدیمی در بلوک در نظر گرفته می‌شود . بازدیدکنندگان به طور خاص عاشق Kibi Dango Azuma در خیابان Nakamise هستند ، جایی که شما می‌توانید از تظاهرات Kibi Dango لذت ببرید و امتحان کنید که یکی واقعا ً تازگی داشته باشد .
3. برنج آواره می‌شود .
بهترین برنج منتظر هستند تا در داخل و اطراف Nakamise یافت شوند . این هم چنین در طعم‌ها ، اندازه‌ها و حتی ضخامت در اینجا فروخته می‌شوند تا زمانی که شما می‌توانید تصورش را بکنید !
4. Yokan با Funawa imo Yokan ، که به زبان انگلیسی به اندازه ژله شیرین ترجمه شده‌است ، یک confectionery ژاپنی سنتی است . اما یک فروشگاه محلی به نام Funawa یک نقطه پنهان - مخفی برای پیدا کردن بهترین ، Yokan ( و دیگر delectables ) در شهر است . دلیل دیگری لازم است ؟ Yokan نیز از افزودنی‌های مصنوعی نیز آزاد است و آن را تبدیل به جمعیتی برای مشتاقان ارگانیک در میان ما می‌کند .
توصیه : حتی اگر در حال حاضر حوصله غذا خوردن در خیابان‌ها را نداشته باشید ، به روند این که چگونه این خوراکی‌های خوش‌مزه و خوش‌مزه برای صدها سال ساخته شده‌اند ، به جای شکم خود قلب خود را پر کنید .

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 637

به "15 چیز برای دیدن و انجام در Asakusa" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 چیز برای دیدن و انجام در Asakusa"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید