احتمال غیبت ژاپنی ها در مسابقات کاراته قهرمانی دنیا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کاراته ورزش سنتی ژاپن است. این کشور در سال 1970 رقابتهای قهرمانی دنیا را بنا نهاد و در 24 دوره گذشته این رقابتها، سه دوره میزبان بوده و نزدیک به 20 مدال طلا، نقره و برنز کسب نموده است.

احتمال غیبت ژاپنی ها در مسابقات کاراته قهرمانی دنیا

در چنین شرایطی ژاپن برای حضور در مسابقات 2021 امارات، با مسائل اقتصادی دست به گربیان است. برگزاری بازی های المپیک هزینه های زیادی روی دست ژاپنی ها گذاشته و این موضوع روی ورزش این کشور تاثیرگذار بوده است.

فدراسیون کاراته ژاپن اعلام نموده که برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا هیچ تیمی به امارات اعزام نمی کند و هر کاراته کایی که علاقمند به مبارزه روی تاتامی دنیای است می تواند با هزینه شخصی به دبی سفر کند.

نکته مهم تر اینکه ژاپنی ها برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا هم مشکل اقتصادی دارند و در رده های سنی نوجوانان و جوانان تیمی به مسابقات اعزام نمی نمایند و تنها در دو بخش رده سنی زیر 21 سال و بزرگسالان در قزاقستان حاضر خواهد شد.

مسابقات کاراته قهرمانی دنیا 25 تا 30 آبان ماه به میزبانی امارات و رقابتهای قهرمانی آسیا 28 آذرماه تا اول دی ماه به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 160073

به "احتمال غیبت ژاپنی ها در مسابقات کاراته قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت ژاپنی ها در مسابقات کاراته قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید