10 چیز برتر برای دیدن و انجام در ایسلند

به گزارش مجله سرگرمی، اگر ما کلمه " ایسلند را بگوییم " بسیاری از شما فورا ً تصاویری از زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده , دریاچه‌های آرام , قصرهای از دست رفته و ( اگر شما این را در هنگام ناهار ) غذاهای خوش‌مزه ماهی بخوانید . اما تعداد زیادی برای کشف در ایسلند وجود دارد , بنابراین فکر کردیم برای دیدن و انجام دادن 10 چیز برتر در صدر جدول قرار بگیریم . آماده‌ای ?

10 چیز برتر برای دیدن و انجام در ایسلند

وال سر زا تماشا می‌کند
ایسلند می‌تواند یکی از بهترین مکان‌های جهان برای صید وال باشد . در واقع , وال - اولترا واید , که از ادی آزاد بود , به طور کامل و با شکوه , ایسلند دستگیر شد . نهنگ قاتل یک نهنگ قاتل بود اما حدود یازده گونه وجود دارد که به طور منظم در طول سال بررسی می‌شوند .
بهترین نقاط برای صید وال . اگر چه وال‌ها می‌توانند در تمام طول ساحل رویت شوند , سه مکان اصلی گیج‌کننده برای تورهای شکار نهنگ وجود دارد . این کشتی مقصد اصلی وال گیری وال است . این شهر کوچک تنها سکنه دارد و توسط تپه‌های سبز غلتان احاطه شده‌است . اگه میخوای از موزه نهنگ دیدن کنی . بلندترین درخت در ایسلند و ایسلند , پایتخت , احساس دوستانه , رنگی و خوشایندی دارد که شما دوستش خواهید داشت!
بهترین زمان برای ملاقات ? شما می‌توانید وال‌ها را در هر زمانی از سال در ایسلند ببینید
کوه یخی :
تصور کنید که شما در ساحل یک تالاب آرام نشسته‌اید و آب صاف و مسطح به پاهای شما می‌رسد , یک ساحل شنی سیاه و مسطح که شما روی آن نشسته‌اید و در مقابل شما و یکی از زیباترین قله‌های ایسلند وجود دارد . این کوه به طور قطع یکی از نقاط برجسته ما برای سفر به ایسلند است .
چرا آنجا بروم ? برای ثبت این منظره ابهت بخش از دوربین به خاطر موقعیت روستایی اش , شلوغ نیست بنابراین شما می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای از گردشگران را آزاد کنید . اگر عکاسی شور و اشتیاق شما نیست , شما از پرسه زدن در کنار ساحل " سیاه " منحصر به فرد خود لذت می‌برید , پونی های ایسلند را نوازش کنید و اگر خوش‌شانس هستید ممکن است حتی کمی مهر و موم کنید .
بهترین زمان برای ملاقات ? تمام سال را باز کنید اما در زمستان به یاد داشته باشید که سرد و سرد خواهد بود پس برای یک سفر دشوار آماده باشید . با قله‌های برفی .
جریان الکتریکی
نه تنها یک چشمه آب‌گرم , بلکه یک پدیده طبیعی نادر است که در کل سیاره وجود دارد .
فواره‌ها یک فنر طبیعی هستند که وقتی آب با گدازه‌های فوق گرم در زیر پایمان برخورد می‌کند, آب را به حباب بالا می‌برد و به سمت بالا فوران می‌کند تا اینکه با سرعتی باور نکردنی و در برخی موارد ارتفاع باور نکردنی بالا می‌رود . واژه " چشمه آب‌گرم " در واقع از " کار ایسلندی " که به معنای آن است ابداع شده بود .
کجا بروم ? شهر باستانی یونان باستان در این دره واقع شده‌است و در 23 کیلومتری پایتخت قرار دارد . اگر چه در حال حاضر این غول خفته به صورت خفته طبقه‌بندی می‌شود اولین اروپایی بود که کشف شد . در واقع , زمانی که فعال است , آب عمیق در هوا به عمق 100 متر در هوا پرتاب می‌شود .
نه چندان دور از توده عظیم که هر چند دقیقه فوران می‌کند ! اگر چه در اندازه فوران کوچک‌تر است , در فاصله 500 متر , شما می‌توانید چند بار در طول بازدید خود آن را تماشا کنید , ما هر بار که این کار را انجام می‌دهد پرش می‌کنیم .
ورید اجوف:
ایسلند موطن بسیاری از مناظر جادویی از کوه‌های رنگارنگ آن است , مسیرهای گدازه پر پیچ‌وخم , دریاچه‌های روشن بلوری و چشمه‌های آب‌گرم را پر می‌کند . اما , کجا می‌توانید تمام این پدیده‌های طبیعی باورنکردنی را در یک منطقه بیابید ?
البته جواب منفی است . شاید تعجب کنید که چه چیز رنگ‌های بی‌نظیر کوهستان را طوری می‌سازد که در مقابل افق احساس غرور می‌کنند . این قله به صورت یک گدازه پر از مواد مذاب آتشفشانی نامیده می‌شود .
همانطور که به طور غیر معمول به آرامی خنک می‌شود ، قطرات رنگین کمانی از رنگ‌های رنگین‌کمان را ایجاد می‌کند .
همچنین یکی از بهترین افزایش‌ها در ایسلند - Laugavegurinn ( که در تپه‌های رنگین کمانی شکل می‌گیرد تا بیابان‌های داغ سیاه ، غارهای مرموز یخی و دره‌های سبز روشن ) در اینجا آغاز شود .
پیاده‌روی پیاده‌روی . مسیری با چالش برانگیز 34 مایلی ( 55 کیلومتر ) که در آن چشم‌انداز به سرعت در امتداد مسیر حرکت می‌کند و رنگ‌های داغ در امتداد مسیر حرکت می‌کنند و رنگ‌ها از قله‌های کوهستانی عبور می‌کنند . برای انجام این مسیر سفری چهار روزه را رزرو کنید و واقعا ً منطقه را کشف کنید . این می‌تواند کاملا ً یک پیاده‌روی سخت باشد تا مطمئن شوید که کاملا ً آماده هستید .
بهترین زمان برای دیدن ؟ Landmannalaugar تنها در ماه‌های تابستان از ماه ژوئن تا سپتامبر در دسترس است . تا پایان سال ، جاده‌ها بسته‌است .

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 638

به "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در ایسلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در ایسلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید