ده چیز باور نکردنی در بلد، اسلوونی

به گزارش مجله سرگرمی، شما احتمالا ً تصاویر مشهور دریاچه بلد ، با کلیسای زیبای جزیره و پس‌زمینه خیره‌کننده کوهستان را دیده‌اید . این شهر به خاطر ویژگی‌های غیر معمول آن و نیز وفور فعالیت‌های بیرون از خانه - از جمله پیاده‌روی ، غواصی ، اسکی ، اسب‌سواری ، و بیشتر - که بازدیدکنندگان می‌توانند در آن شرکت کنند ، می‌باشد . در واقع ، من کل منطقه را در نظر می‌گیرم که یکی از زیباترین مکان‌هایی باشد که تا به حال دیده‌ام ، بدون توجه به این که شما از کجا آمده‌اید - به خصوص از زمانی که اتوبوس‌ها ، پروازها ، و دیگر اشکال حمل و نقل از شهره‌ای مختلف اروپایی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند ، صرف‌نظر از این که شما به چه زمانی نگاه می‌کنید !

ده چیز باور نکردنی در بلد، اسلوونی

اینها برخی از چیزهای باور نکردنی هستند که شما می‌توانید به جلو نگاه کنید تا در سفر خود انجام دهید :
# 1 . در وسط دریاچه به کلیسا سری بزنید .
البته هیچ مسافرتی برای بلد کردن بدون سفر به جزیره در وسط دریاچه تکمیل نخواهد شد . این مکان یک مکان زیارتی مشهور برای قرن‌ها بود ، با کلیسای کنونی که در اواخر قرن هفدهم بنا شده بود . دو راه دیگر برای بیرون رفتن از کلیسا وجود دارد : چه بر روی قایق‌های ماهیگیری سنتی ( قایق‌هایی که می‌توانند حدود بیست مسافر را در یک زمان در نظر بگیرند ) یا بر روی یک paddleboat خصوصی . من شخصا ً این مورد را ترجیح می‌دهم ، هر چند اگر شما بیش از اندازه مطمئن نیستید چه کار می‌کنید ، ممکن است متوجه شوید که زمان زیادی صرف رفتن به چرخه می‌کنید - بنابراین مطمئن شوید که بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید نیاز دارید .
به محض اینکه به جزیره رسیدند ، سر خود را به کلیسا برگرداندند و نقاشی‌های آب‌رنگ قرن پانزدهم را در قدیمی بررسی کردند . و فراموش نکن که ناقوس کلیسا را به صدا در بیاوری .
# 2 . قلعه قرون‌وسطایی را کاوش کنید .
من طرفدار پروپا قرص هستم، و قلعه Bleds قطعا ً از نقطه‌نظر تاریخی جالب است ( قدیمی‌ترین قلعه در اسلوونی !) ) . صادقانه بگویم ، من قبل از سفر به این کشور واقعا ً چیز زیادی در مورد تاریخ اسلوونی نمی‌دانستم ، بنابراین خواندن از میان نمایشگاه‌های قلعه بسیار عالی بود . علاوه بر این ، شما این فرصت را دارید که هر اینچ از ساختمان را مورد بررسی قرار دهید . اما دلیل اصلی برای بازدید از این قلعه ، منظره‌ای چشمگیر از دریاچه و مناظر اطراف آن است .
مکان بزرگ دیگری برای دیدن دریاچه و مناظر اطراف آن Osojnica است که یکی از قله‌ها در منطقه جنوب غربی این دریاچه است . اگر شما بهترین شکل را نداشته باشید یا زمان محدودی داشته باشید ، بهتر است که از قلعه بازدید کنید . اما به هر حال ، مطمئن شوید که دوربین خود را بیاورید - قطعا ً به آن نیاز دارید !
# 3 . یک نمای پرنده از مناظر به دست آورید .
قلعه بلد مناظر بسیار زیادی از این شهر و دریاچه را به نمایش می‌گذارد . اما از آنجا که بلد است بهترین راه برای دیدن بلد ، روی یک بادکنک هوایی گرم و فوق‌العاده است که بالاتر از همه قرار دارد . با دیدگاه‌های الهام‌بخش در مورد جولیان آلپ ، پارک ملی Triglav و بسیاری از مناطق دیگر در این منطقه تحت مراقبت قرار خواهید گرفت . علاوه بر این، اگر شانس بیشتری داشته باشید ، از طلوع خورشید یک دیدگاه عالی دریافت خواهید کرد - فوایدی دارد که صبح زود از خواب بیدار شوید ! همه چیز در طول تابستان شلوغ می‌شود ، بنابراین توصیه می‌شود که قبل از سفر برنامه‌ریزی کنید و قبل از سفر برنامه‌ریزی کنید .
# 4 . پیاده‌روی در تنگه Vintgar .
این یک پیاده‌روی آسان از میان زمین‌های کشاورزی است که از بلد به Vintgar تنگه بروند . وقتی در آنجا هستید ، از آب‌های زلال و فیروزه‌ای رودخانه و دیواره‌های صاف of شگفت‌زده خواهید شد . این پیاده‌روی از نظر فیزیکی طاقت‌فرسا نیست و به من اعتماد دارد، حتی سفر به سوی بلد نیز باعث می‌شود که شما از مناظر سو استفاده کنید. آگاه باشید که تنگه در طول ماه‌های زمستان از لحاظ فنی بسته شده‌است - اما صادقانه بگویم ، شما توریست‌ها و افراد محلی را پیدا خواهید کرد که بدون توجه به این ماه از این منطقه لذت می‌برند . تنها با رعایت احترام به این منطقه ، مسیر خود را بر روی جاده‌های لغزنده و گاهی لغزنده تماشا کنید و هر چیزی که در آن حمل می‌کنید را بردارید .
# 5 . یک تکه از کیک خوش‌مزه را بخورید .
تخصص آشپزی Bleds ، Kremsnita ، قطعا ً یک برنده در کتاب‌های من است . البته من عاشق هر چیزی که غذاهای کلمبیایی به آن‌ها ارائه می‌شد را دوست داشتم ،
از Italianesque پاستای pasta گرفته تا بازارهای بزرگ اروپای شرقی . اما کیک خامه‌ای یک جای ویژه در قلب من دارد . از چند لایه شیرینی که پر شده بود تشکیل شده‌بود - شما حدس زدید که آن - دو لایه خامه زده‌شده ، که یکی از دیگری ضخیم‌تر از دیگری است. در خارج از شیرینی پودر با شکر مخلوط شده‌است و همه چیز به خوبی با قهوه غنی و سیاه می‌ریزد . شما می‌توانید کیک را در تعدادی از مکان‌های مختلف در اطراف دریاچه امتحان کنید ، و هیچ‌کس واقعا ً نمی‌داند که درمان از کجا سرچشمه گرفته‌است . ولی مهم نیست کجا امتحانش کنی ، مطمئنی که ناامید نمی‌شوی !
# 6 . به پارک ملی Triglav بروید .
اگر مقاله من را در بهترین پارک‌های ملی نخوانده اید ، حداقل باید بدانید که Triglav قطعا ً در این فهرست قرار دارد ! این پارک تنها پارک ملی است ، اما آنچه که کشور در نظر دارد بیشتر از آن است که در کیفیت و در دریاچه بلد درست پشت در پارک قرار گرفته‌است . پذیرش رایگان است و شماری از فعالیت‌های عمومی تابستانی در این پارک از جمله پیاده‌روی ، کایاک سواری ، و اسب‌سواری وجود دارد .

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 592

به "ده چیز باور نکردنی در بلد، اسلوونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده چیز باور نکردنی در بلد، اسلوونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید