مشکلات چمن کار دست سپاهان داد، دیدار طلایی پوشان در فولادشهر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، به دلیل مشکلات چمن استادیوم نقش جهان و اخباری که از وضعیت نامناسب چمن این استادیوم منتشر گردیده، دیدار تیم های سپاهان و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر در استادیوم فولادشهر برگزار می گردد.

مشکلات چمن کار دست سپاهان داد، دیدار طلایی پوشان در فولادشهر

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر مشکلات قابل توجه چمن این استادیوم و کنده شدن قطعه هایی از این چمن منتشر شد.

همین موضوع باعث شد که مدیران باشگاه اصفهانی به همراه مدیران ورزش اصفهان در روز نخست هفته جاری راهی استادیوم نقش جهان گردیده و مشکلات این استادیوم را از نزدیک تماشا و آنالیز نمایند.

این موضوع در بازی سپاهان مقابل پیکان تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به میزان قابل توجهی به چشم آمد و کنده شدن قطعه هایی از زمین چمن استادیوم، مشکلاتی را برای تیم اصفهانی ایجاد کرد.

در نهایت، امروز مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد که بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در استادیوم فولادشهر اصفهان برگزار می گردد.

یکی از دلایل مشکلات استادیوم نقش جهان، قارچ ناشی از گرمازدگی بهره برداری نامناسب از استادیوم بوده که قرار است این مشکل در هفته های آینده رفع گردد.

دیدار تیم های سپاهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 20 روز جمعه دوم شهریوردر استادیوم فولادشهر برگزار خواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 999

به "مشکلات چمن کار دست سپاهان داد، دیدار طلایی پوشان در فولادشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکلات چمن کار دست سپاهان داد، دیدار طلایی پوشان در فولادشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید