320 موتور آمبولانس برای استان های مختلف کشور فراهم شده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پیرحسین کولیوند امروز چهارشنبه در سفری یک روزه به استان همدان وضعیت مجموعه اورژانس این استان را آنالیز می نماید.

320 موتور آمبولانس برای استان های مختلف کشور فراهم شده است

کولیوند در ابتدای حضور در همدان با سخنرانی در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان مطالبی را در مورد قابلیت های اورژانس استان همدان بیان نمود.

افتتاح پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه در محل مرکز آموزشی درمانی بعثت، کلنگ زنی محل احداث بنای ساختمان ستادی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، جلسه با استاندار در صورت مثبت بودن پاسخ درخواست دانشگاه علم پزشکی همدان ازجمله برنامه های پیش بینی شده وی در همدان است.

وی همچنین به شهرستان ملایر سفر می نماید و از پایگاه در حال ساخت شهری ملایر واقع در میدان استقلال و پد فرود بالگرد بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ملایر بازدید می نماید.

کولیوند سپس با حرکت به سمت شهرستان تویسرکان محل جدید پایگاه شهری شماره 2 شهرستان تویسرکان را افتتاح می نماید و از پد فرود بالگرد بیمارستان در حال ساخت قائم (عج) شهرستان تویسرکان بازدید خواهد نمود.

حرکت به طرف پایگاه در حال ساخت و راه اندازی جاده ای میانده و بازدید از پایگاه جاده ای میانده آخرین بخش برنامه های این سفر یک روزه است.

کولیوند پیش از ظهر چهارشنبه در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان اورژانس همدان را یکی از بهترین مراکز فوریتهای پزشکی کشور دانست و به تغییرات اساسی در اورژانس کشور و روند این تغییرات در سالهای اخیر اشاره نمود و گفت: اورژانس از اداره به سازمان تغییر یافته و لجستیک آن نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار پایگاه اورژانس در کشور وجود داردو هم اکنون 41 پایگاه هوایی اورژانس در کشور فعال است، گفت: تاکنون 320 موتور آمبولانس برای استان های مختلف کشور فراهم شده است.

وی کوشش قابل تقدیر برای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار یا مصدوم را مورد اشاره قرار داد و اضافه نمود: فوریتهای پزشکی در هر حادثه به عنوان اولین دستگاه بر بالین بیمار یا مصدوم حاضر می گردد.

رئیس سازمان اورژانس کشور به فعال بودن و عملکرد مناسب فوریتهای پزشکی همدان در نوروز اشاره نمود و گفت: باید با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب از بالا رفتن آمار کشته های تصادفات جاده ای جلوگیری گردد.

کولیوند در مورد پوشش فراگیر خدمات فوریت های پزشکی نیز گفت: بر اساس پایگاه ها، منابع و نیروی انسانی می توان چارت تشکیلاتی مناسبی شکل داد.

وی باتاکید بر اینکه باید نرم افزار اورژانس تا عید نوروز در همه شهرها راه اندازی و نظام جامع اطلاع رسانی مستقر گردد، گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای پیشگیری از حوادث مربوط به چهارشنبه سوری و فرهنگ سازی در این خصوص لازم است.

وی بابیان اینکه تعداد 30 اورژانس ریلی با راه آهن هماهنگ شده که اولین مورد آن در شاهرود و دومین مورد همدان است، گفت: سالانه 2 هزار و 500نیرو به اورژانس کشور اضافه می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه شکوفایی اورژانس کشور در سالهای اخیر کاملا ملموس است و رضایت مندی ها افزایش یافته است، گفت: عملکرد آمبولانس ها در مواقع حوادث قبل از اجرای طرح تحول سلامت مناسب نبود اما وضعیت بهتر شده است.

حبیب الله موسوی بهار تقویت نیروی انسانی، توجه به کارکنان، تامبن امکانات رفاهی و اجرای قانون بهره وری را مورد تاکید قرار داد و از رایزنی های اجرا شده با دانشگاه بوعلی سینا برای ایجاد پایگاه امدادرسانی اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد:این موضوع هر چه سریع تر محقق گردد.

افتتاح پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی همدان در مرکز آموزشی درمانی بعثت از رویدادهای امروز در همدان بود.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

sobhemehriz.ir: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10493

به "320 موتور آمبولانس برای استان های مختلف کشور فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "320 موتور آمبولانس برای استان های مختلف کشور فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید