3 پروژه در خراسان شمالی با اعتبار بیش از 130میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از کلنگ زنی و افتتاح 3 پروژه حوزه میراث فرهنگی به ارزش بیش از 130میلیارد ریال در استان اطلاع داد.

3 پروژه در خراسان شمالی با اعتبار بیش از 130میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه 99 با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه ها همزمان با روز جهانی موزه ها و هفته میراث فرهنگی به صورت ویدئوکنفرانس و در شهرستان شیروان شروع می گردد.

او اعلام کرد: موزه فرش خراسان شمالی یکی از این پروژه ها است که با هزینه 5میلیارد ریال در شهرستان شیروان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی همچنین از شروع عملیات اجرایی مجتمع تفریحی، گردشگری و تجاری بیگان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتبار 120میلیارد ریالی اطلاع داد.

یزدان پناه توضیح داد: موزه شیروان دیگر پروژه ای است که با اعتبار 5/5میلیارد ریال و همزمان با دیگر پروژه ها کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن شروع می گردد.

شهرستان شیروان در شمال شرقی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به کشور ترکمنستان، از جنوب به شهرستان اسفراین، از شرق به شهرستان فاروج و از غرب به شهرستان بجنورد محدود می گردد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91143

به "3 پروژه در خراسان شمالی با اعتبار بیش از 130میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 پروژه در خراسان شمالی با اعتبار بیش از 130میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید