10 چیز عالی برای انجام در مغولستان

به گزارش مجله سرگرمی، مغولستان یک کشور فوق‌العاده است که با توجه به مناظر و مناظر طبیعی خود به اطراف سفر می‌کند . حتی در Ulaanbaatar booming ، متوجه خواهید شد که شهر در کنار رستوران‌های غربی قرار دارد : رستوران‌های غربی سبک در کنار رستوران‌های سنتی که dumplings و سوپ می‌فروشند ؛ افرادی که شلوارهای جین می‌پوشند و teeshirts که در حال گوش دادن به سریال‌های آبکی آمریکایی هستند که در تلویزیون تماشا می‌کنند

10 چیز عالی برای انجام در مغولستان

از آنجا که گردشگری هنوز در دوران اولیه خود در کشور است ، مغولستان گاهی اوقات می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد . در حقیقت ، بسیاری از شرکت‌های مسافرتی در Ulaanbaatar هنوز حضور وب ندارند . اما اجازه ندهید که از سفر یک عمر به شما جلوگیری کند .
1. مراجعه به Ulaanbaatar
احتمال این وجود دارد که شما به Ulaanbaatar ، شهر پایتخت برسید ، چه در حال پرواز و یا از طریق قطار Trans از مسکو تا پکن باشید . و Ulaanbaatar مکان خوبی برای شروع است ! شما نه تنها مجموعه‌ای از موزه‌ها ، صومعه‌ها ، و دیگر مکان‌های جالب را برای بازدید پیدا می‌کنید ، بلکه می‌تواند یک پایه عالی برای برنامه‌ریزی مرحله بعد از ماجرای مغولی شما ایجاد کند . من توصیه می‌کنم یک هتل یا مسافرخانه مشهور انتخاب کنید تا حداقل دو شب اول سفر خود بمانید تا بتوانید خود را با شهر و فرهنگ آشنا کنید تا قبل از اینکه به حومه شهر بپرید .
بازهم ، گردشگری هنوز در مراحل رشد در مغولستان است ، بنابراین ممکن است زمان سختی را برای تماس با راهنما و ترتیب دادن بلیط‌های قطار و یا حمل و نقل دیگر داشته باشید تا زمانی که به زمین برسید و شرکت‌هایی که به شما کمک خواهند کرد تا این کارها را پیش از زمان ترتیب دهند، به طور کلی هزینه سنگینی برای این سرویس به شما خواهند داد . اما هرگز نگران نباشید: اقامت شما در Ulaanbaatar باید بتواند به شما کمک کند با راهنماهای انگلیسی‌زبان تماس بگیرید و جزئیات بیشتری از سفر خود را ترتیب دهید .
2. در مورد تاریخچه بیاموزید
وقتی من برای تدریس در مغولستان رسیدم ، تقریبا ً چهار چیز را در کشور به غیر از موقعیت جغرافیایی آن می‌دانستم : اسب‌ها ، عشایر ، Ghengis خان و اینکه Ulaanbaatar به طور متوسط سردترین شهر پایتخت در جهان است . البته این کار با دانش آموزان من و غرور ملی آن‌ها همخوانی نداشت - خیلی طول نکشید که من بیشتر در مورد فرهنگ ، زبان ، تاریخ و سنت‌ها می‌دانستم تا زمانی که فکر می‌کردم ممکن است بدانم !
گفته می‌شود ، من توصیه می‌کنم که سفر خود را در موزه ملی مغولستان آغاز کنید که به راحتی در مرکز شهر Ulaanbaatar قرار دارد . بزرگ‌ترین موزه آن ، و این موزه از زمان‌های قدیم تا کنون در طول تاریخ این منطقه از شما عبور خواهد کرد .
3. در یک Ger اقامت کنید .
gers مغولی یا خیمه‌های کروی ، سبک زندگی کوچ‌نشینی سنتی در کشور هستند - اما امروزه بسیاری از مردم هنوز هم در آن‌ها زندگی می‌کنند ! شما حتی در کناره‌های of ، مناطق sprawling را پیدا خواهید کرد که پر از خانواده‌هایی هستند که می‌خواهند در سبک کلاسیک زندگی کنند در حالی که هنوز از امکانات رفاهی زندگی در پایتخت لذت می‌برند . ماندن در یک متخصص در طول اقامت شما قطعا ً تجربه‌ای است که شما نمی‌خواهید آن را از دست بدهید .
اگر تو به ییلاق رفته باشی ، خواهی دید که بسیاری از خانواده‌ها به لطف و مرحمت خانه‌های خود را به مسافران باز خواهند کرد و تنها با راهنمای شما درباره این موضوع گفتگو خواهند کرد. اما حتی اگر با یک خانواده به شما اعتراض نکند ، تعداد زیادی از اردوگاه‌های ger که در آنجا می‌توانید ترکیبی از تجربه کلاسیک قرقیز و اقامت یک هتل استاندارد را تجربه کنید ، وجود دارد . اگر قرار است سفر شما در Ulaanbaatar انجام شود ، من توصیه می‌کنم که اردوگاه‌های ger در پارک ملی Terelj نزدیک را چک کنید . در غیر این صورت توصیه می‌کنم که به صحرای Gobi بروم و در یکی از اردوگاه‌های سه گردان دیگر در کنار ماسه‌های ساحل زندگی کنم : هیچ چیز مثل ماندن در یک چادر در وسط صحرا نیست !
4. سوار بر یک شتر در صحرای Gobi
در حال صحبت از کویر "Gobi "، این بخشی از مغولستان است که اگر قرار است به حومه شهر بروید گم نمی‌شود . کمی طول می‌کشد تا به شما کمک کند - حتی اگر قطار را ببرید ، به یک سفر شبانه یا تمام‌وقت نگاه خواهید کرد !
اما این سفر ارزش آن را دارد : هیچ چیزی در دنیا وجود ندارد که این سرزمین پهناور از سرزمین دور از مال باشد . توصیه می‌کنم شما خود را در شهر کوچک قرار دهید تا بتوانید به راحتی سه نقطه از جاذبه‌های اصلی را ببینید ، از جمله صخره‌های شعله‌ور و تپه‌های شنی تا جایی که چشم می‌تواند در Khongriin ببیند ، اگرچه مکان‌های دیگری نیز برای اکتشاف وجود دارد .
حتی در زمستان ، بیابان Gobi می‌تواند یک تجربه باشد . اگر چه دما به اندازه دیگر مناطق کشور کم نیست ، اما هنوز هم هوا خیلی سرد است - حتی به حدی که شما می‌توانید شتر را با پوشش‌های زمستانی پشمالو که در برف قدم می‌زنند ببینید ! مجددا ً، من توصیه می‌کنم که گزینه‌های شما برای شرکت‌های تور را چک کنید تا بتوانید بخش اعظم آنچه که Gobi ارائه می‌دهد را پوشش دهید - اما توجه داشته باشید که بسیاری از این شرکت‌ها در طول زمستان به دلیل کاهش سطح گردشگری در کشور عمل نمی‌کنند .

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 606

به "10 چیز عالی برای انجام در مغولستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز عالی برای انجام در مغولستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید