پورجهانی: برای سومین قهرمانی در لیگ ووشو مصمم بودیم

به گزارش مجله سرگرمی، ووشوکار سنگین وزن تیم دانشگاه آزاد گفت: از ابتدای آغاز مسابقات برای کسب سومین قهرمانی در لیگ ووشو مصمم بودیم.

پورجهانی: برای سومین قهرمانی در لیگ ووشو مصمم بودیم

سجاد پورجهانی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره لیگ برتر ووشوی مردان و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد شرح داد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و خدا را شکر ما در تیم دانشگاه بردهای منظمی داشتیم و نهایتا با اختلاف قهرمان شدیم.

او اضافه کرد: تیم خوبی داشتیم و همه نفرات تیم با انگیزه بالا کار کردند تا برای سومین سال پیاپی اسم قهرمانی را با یاری کادرفنی و حمایت مسئولان خوب دانشگاه، به دست آوریم.

پورجهانی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد همه ملی پوشان در تیم دانشگاه بودند و این موضوع کار را راحت می کرد؟ شرح داد: به نظرم اینطور نبود و ملی پوشان در تیم ها مختلفی چون پاس ناجا و پارس جنوبی و دانشگاه آزاد پخش هستند، اما ما یک ماه و نیم تا دو ماه اردوی خوب داشتیم. با انسجام خوب تمرین کردیم و نتیجه گرفتیم.

او تاکید نمود: ما زیر نظر مربیان تیم ملی کار می کردیم و خوشبختانه از همان ابتدای مسابقات نتایج خوبی گرفتیم. از ابتدا مصمم بودیم که سومین قهرمانی را تجربه کنیم. خوشحالیم که با عملکردی خوب و اختلاف نتیجه گرفتیم.

پورجهانی درباره برنامه های خود در آینده هم گفت: من در مسابقات WWF دوم شدم و دور دوم این مسابقات هم در کیش است که احتمالا دی یا بهمن ماه برگزار خواهد شد. بعد از مسابقات لیگ با استراحت کوچک تمرین میکنیم تا در آن مسابقات پیروز باشیم.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158979

به "پورجهانی: برای سومین قهرمانی در لیگ ووشو مصمم بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورجهانی: برای سومین قهرمانی در لیگ ووشو مصمم بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید