پروژه فراوری بلندگوی هوشمند هواوی و گوگل لغو شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، پیش از آنکه دولت آمریکا هواوی را تحریم کند، این شرکت چینی و گوگل روابط نزدیکی داشتند. هرچند پس از آنکه دولت آمریکا اجازه داد هواوی همچنان از اندروید گوگل استفاده کند، به نظر می رسید اوضاع بهتر شده باشد، اما اکنون خبر رسیده این شرکت ها چند پروژه مشترک خود را به دلیل تحریم ها لغو نموده اند.

پروژه فراوری بلندگوی هوشمند هواوی و گوگل لغو شد

طبق گزارشی جدید هواوی و گوگل مشغول توسعه یک بلندگوی هوشمند و مجهز به دستیار صوتی شرکت آمریکایی بودند. قرار بود این بلندگو در سپتامبر امسال در نمایشگاه فناوری IFA در برلین رونمایی گردد. همچنین طبق برنامه ریزی، فروش این بلندگو در آمریکا به طور آنلاین انجام می شد. اما پس از تحریم های آمریکا هر دو شرکت کوشش برای فراوری این بلندگو را متوقف نموده اند.

آنها یک سال روی پروژه فراوری بلندگو فعالیت کردند . همچنین در این مدت گوگل و هواوی مشغول آنالیز راه هایی بودند تا موبایل های هواوی با اندروید آئوتو (Android Auto)یکپارچه شوند. اندروید آئوتو یک برنامه تلفن همراه است که گوگل آن راساخته تا ویژگی های دستگاه های مجهز به اندروید را به هدست های سرگرمی و سیستم اطلاع رسانی داخل خودرو منتقل کند.

اکنون به نظر می رسد تحریم ها رابطه هواوی با شرکت های آمریکایی را تیره نموده است. در حقیقت گزارش هایی جدید حاکی از آن است که هواوی میخواهد در 2 سال آینده از اتکای خود به شرکت های آمریکایی بکاهد تا از مسائل تامین ذخایر در آینده جلوگیری کند.

dubairo.ir: تور دبی ارزان قیمت، تور لحظه آخری امارات، تور ابوظبی

ecods.ir: کد الکترونیک | مجله تکنولوژی، گردشگری، موفقیت، پزشکی، خانواده

encaria.ir: دانشنامه آریایی | مجله خبری، استارتاپ و موفقیت کسب و کار ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34633

به "پروژه فراوری بلندگوی هوشمند هواوی و گوگل لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه فراوری بلندگوی هوشمند هواوی و گوگل لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید