مسیگر: الان ژاپن استرس رویارویی با ما را دارد

به گزارش مجله سرگرمی، باید ژاپن را در این فینال زودرس شکست بدهیم. چاره ای جز این نداریم و مطمئن هستم که الان تیم ژاپن استرس رویارویی با ایران را دارد .

مسیگر: الان ژاپن استرس رویارویی با ما را دارد

فرصتی برای ناراحتی از باخت به عمان نداریم

مسلم مسیگر یکی از بازیکنان باتجربه تیم فوتبال ساحلی بعد از شکست مقابل عمان گفت :همان طور که پیش از اعزام به مسابقات هم به آن اشاره نموده بودم اینکه ما در مسابقات بین قاره ای قهرمان شدیم از یک طرف بسیار خوب است و از طرفی دیگر به دلیل اینکه سطح توقعات را از تیم ملی بسیار بالا برده است ، نکته خوبی نیست. در واقع اینطور تصور می گردد که ما باید قهرمان شویم اما این با واقعیت های فوتبال فاصله دارد. بازیکنان تحت فشار روانی قرار می گیرند و باید این فشار را کنترل کنیم

این بازیکن بوشهری اضافه کرد :به هرحال باتوجه به صندلی فوتبال ساحلی ایران در آسیا و جوان ، همه تیم ها با تمام توانشان رو به روی ما حاضر می شوند و کاملا این موضوع را حس می کنیم. ضربه هایی که در این دو بازی از مرحله گروهی از تیم داوری کاملا یکسان در هر دو بازی خوریم هم جای تعجب دارد.

بازیکن شماره 10 تیم ساحلی گفت:بازی با عمان تمام شد و فرصتی برای ناراحتی از بابت این بازی نداریم و تمام تمرکزمان روی بازی با ژاپن متمرکز شده است. بی تردید از نظر بدنی آمادگی خوبی مانند شرایط پیش از اعزام به مسابقات بین قاره ای نداریم اما الان وقت فکر کردن به این موضوعات نیست و باید از رنکینگ و صندلیمان در آسیا و دنیا با ارائه یک بازی خوب مقابل ژاپن دفاع کنیم.

مسیگر شرایط خود و تیم را قبل از بازی با ژاپن تشریح کرد: بطورکلی شرایط خوبی داریم و باید ژاپن را در این فینال زودرس شکست بدهیم. چاره ای جز این نداریم و مطمئن هستم که الان تیم ژاپن استرس رویارویی با ایران را دارد و ما تنها می خواهیم مثل ادوار گذشته این تیم را شکست بدهیم.

3-270

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15793

به "مسیگر: الان ژاپن استرس رویارویی با ما را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: الان ژاپن استرس رویارویی با ما را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید