مالک نساجی تغییر کرد، مهاجری بلاتکلیف شد

به گزارش مجله سرگرمی، سمیرا شیرمردی، نساجی مازندران فصل گذشته روزهای سخت و عجیبی را گذراند. این تیم قرار بود با حضور جواد نکونام و بازیکنان باتجربه ای که به خدمت می گیرد، به یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا تبدیل گردد اما مسائل اقتصادی و اختلافات مالکیتی مانع شد. شرایط نساجی آنقدر بد شد که حتی مدیرعامل باشگاه هم کناره گیری کرد و رفت. بعد از آن، نکونام هم تصمیم گرفت جدا گردد و این اتفاق در نیم فصل رخ داد. البته کش و قوس های زیادی برای بازگرداندن نکونام به وجود آمد اما در نهایت جدایی قطعی شد و این سرمربی جوان جای خود را به مجید جلالی داد.

مالک نساجی تغییر کرد، مهاجری بلاتکلیف شد

با این مسائل، استاندار مازندران وارد عمل شد تا حداقل آرامش به تیم برگردد. استاندار در جلسه ای که با فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان مالکان مشترک باشگاه نساجی داشت از آنها خواست اختلافات را کنار بگذارند و به تیم آرامش دهند تا طرفداران با خیال راحت تری پیگیر شرایط نساجی باشند اما با وجود این صحبت ها، خبری از آرامش و کنار گذاشتن اختلافات نبود. شرایط آنقدر سخت شد که حدادیان تصمیم گرفت سهام 40 درصدی مالکیت نساجی را واگذار کند. او این مساله را رسما اظهار داشت تا اگر خریداری هست به سراغش برود. با توجه به اینکه حدادیان مالکیت 40 درصد از سهام باشگاه نساجی را در اختیار داشت، ظاهرا صنیعی فر فکر می کرد او نمی تواند سهمش را بفروشد اما خیلی زود برای آن مشتری پیدا شد. وقتی این خبر رسما اعلام شد، صنیعی فر در واکنشی عجیب با آن مخالفت کرد و گفت نامه این واگذاری را امضا نخواهد نمود اما یک روز هم از این اتفاق نگذشته بود که خود فرهاد صنیعی فر هم سهام 60 درصدی اش را واگذار کرد تا کل مالکیت باشگاه نساجی مازندران به محمد اژدری برسد.

باور این مساله سخت بود اما صنیعی فر در نامه ای خطاب به طرفداران نساجی، از آنها خداحافظی کرد تا باور نمایند دیگر مالک باشگاه نیست. مالک جدید هم که ظاهرا برخلاف صنیعی فر علاقه ای به مصاحبه ندارد، همه کارها را به محمد قنبری واگذار کرد تا از دیگر تیم ها عقب نمانند. با این تغییرات، شاید اولین سوالی که ذهن همه را درگیر نموده، این باشد که تکلیف سرمربی تیم چه می گردد؟ در زمان مالکیت صنیعی فر و حدادیان و همین هفته گذشته، نام رضا مهاجری به عنوان سرمربی جدید نساجی رسما از سوی باشگاه اعلام شد. مهاجری برنامه خود و لیست بازیکنان مورد احتیاج را به باشگاه داد تا کار زودتر آغاز گردد. خود او هم مثل خیلی دیگر از مربیان لیگ رجحان، در کلاس های مربیگری تهران حضور دارد و از راه دور پیگیر کارها است. مهاجری در مذاکره ای که با صنیعی فر داشت اصلا فکر نمی کرد تغییر مالکیتی به این صورت شکل بگیرد. در واقع صنیعی فر به او اطمینان داده بود که می ماند و همکاری می نمایند اما این اتفاق نیفتاد.

با تغییر مالکیت باشگاه، حالا رضا مهاجری بلاتکلیف مانده. او قرار بود دوشنبه (3 تیر) به قائمشهر برود تا تمرینات تیمش را استارت بزند اما حالا مانده برود یا نه. در واقع مهاجری با وجود اینکه از سوی باشگاه رسما به عنوان سرمربی نساجی اعلام شده و بقیه پیشنهادها را رد نموده، حالا تصمیم دارد دست مالک جدید را باز بگذارد تا هر گزینه ای خواست به عنوان سرمربی انتخاب کند اما ظاهرا مالک جدید هم تصمیمی برای تغییر ندارد. دلایل آن هم کاملا منطقی است. اول اینکه در این مقطع زمانی مربی بهتر از مهاجری پیدا نخواهند کرد، ضمن اینکه مهاجری یکی از کم حاشیه ترین مربیان لیگ رجحان است که معمولا هم نتایج خوبی گرفته. شاید همین مسائل هم باعث شده محمد قنبری مدیرعامل جدید نساجی، از ادامه کار با مهاجری، خبر بدهد: فعلا قرار است با رضا مهاجری تمرینات را آغاز کنیم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. باید با رضا مهاجری مذاکره کنیم و از او برنامه بگیریم. پس از آن در خصوص زمان، محل اردو و لیست بازیکنان تصمیم گیری خواهیم کرد.

ظاهرا مذاکره دوباره با مهاجری فقط به خاطر این است که اهداف باشگاه تغییر نموده و با این مساله، شرایط هم تغییر خواهد نمود. قنبری در رابطه با اهداف جدید باشگاه نساجی اینچنین صحبت می نماید: امروزه نگاه جهان به فوتبال، نگاه مالی و صنعتی است و به مراتب در علوم ورزشی از فوتبال به عنوان صنعت نام برده می گردد اما متأسفانه روند باشگاه داری در ایران، تنها مدیریت هزینه است و کمتر باشگاهی را می توان سراغ داشت که نگاهی درآمدزا و حرفه ای به فوتبال داشته باشد، بنابراین احتیاج است در این راستا، همه پتانسیل های درآمدزا و خبرگان مالی منطقه را به میدان آورد. بیش از 70 بازیکن مازندرانی در لیگ برتر بازی کردند، چندین بازیکن ملی پوش در رده های مختلف از استان مازندران در تیم ملی حضور دارند؛ نساجی باید بزرگ ترین کارخانه تولیدی عرضه این ظرفیت های بومی باشد.

اهدافی که قنبری در خصوص آن صحبت کرد کاملا حرفه ای است اما شاید اجرای آن در تیم پرطرفداری مثل نساجی سخت باشد چون معمولا طرفداران دوست ندارند تیم شان فقط یک تولیدنماینده باشد و درآمدزایی کند و بدون شک می خواهند در قامت یک حریف قدرتمند در لیگ برتر بدرخشند و برایشان نتایج خوبی کسب کند.

9-1

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

estekhdamjadid.ir: استخدام جدید: مجله کسب و کار، استارتاپ های گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29238

به "مالک نساجی تغییر کرد، مهاجری بلاتکلیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک نساجی تغییر کرد، مهاجری بلاتکلیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید