عربی: انگیزه بالایی برای کسب اولین طلای بازی های آسیایی داریم، برای قهرمانی در لیگ برتر ووشو جنگیدیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم تالو دانشگاه آزاد گفت: مهره های خوبی در تالو و ساندا داشتیم، اما انصافاً بچه ها برای قهرمانی جنگیدند.

عربی: انگیزه بالایی برای کسب اولین طلای بازی های آسیایی داریم، برای قهرمانی در لیگ برتر ووشو جنگیدیم

فرشاد عربی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد سطح برگزاری مسابقات لیگ برتر ووشو به خصوص در بخش تالو گفت: در سالیان گذشته بسیاری از تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر ووشو نماینده تالو نداشتند، اما سال جاری هر 9 تیم در تمام بخش های تالو ورزشکار داشتند. بسیاری از بچه هایی که در جوانان مسابقه می دادند در لیگ حضور داشتند و نتایج بسیار خوبی گرفتند. این نفرات با عظیمسالان تنها صدم درصد اختلاف امتیاز داشتند و این برای سال اول حضور آنها بی نظیر بود . مسابقات بدون اغراق در تالو بسیار نزدیک شده است و خیلی از بچه ها انگیزه کسب مدال در رویدادهای برون مرزی را دارند.

وی در مورد رقابت دانشگاه آزاد با تیم پاس ناجا در ملاقات نهایی تالو گفت: در بخش تالو ما سه امتیاز گرفتیم و یک امتیاز نزدیک را از دست دادیم. مصطفی حسن زاده و محمد علی مجیری هم مساوی شدند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در مورد پرمهره بودن این تیم گفت: این برنامه ریزی یک تیم را می رساند. خیلی از تیم ها می توانند از نفرات جوانان استفاده نمایند، اما این کار را نمی نمایند. مسابقات کشوری جوانان را از نزدیک دیدم و دو نفر از نفراتی که در آن مسابقات مدال طلا گرفتند را وارد تیم کردم. اگر برای سالیان آینده سرمایه گذاری کنیم و تفکرمان این باشد، قاعدتاً همین نفرات وارد تیم می شوند و آنها هم پرمهره می شوند. زمانی که ما مجیری را وارد لیگ کردیم او ملی پوش نبود و بعد از آن به تیم ملی رسید.

عربی تاکید نمود: طبق قانون هیچ تیمی امکان جذب بیش از 5 ملی پوش را ندارد. با این حال مهره های خوبی در تالو و ساندا داشتیم و انصافاً بچه های برای قهرمانی جنگیدند. پاس ناجا هم تیم کم مهره ای نبود و در تالو و ساندا، قهرمان دنیا داشت. روز فینال و رویداد حساس، بار روانی است که خیلی از نتایج را تعیین می نماید و اگر یک تیم اتحاد و انسجام و به کارش تعهد داشته باشد، مطمئن باشید با مهره های کمتر هم می تواند قهرمان گردد، اما اگر تیمی از هم بپاشد با مهره های زیاد هم نمی تواند قهرمان گردد.

سرمربی تیم ملی تالو در مورد زمان برگزاری اردوهای این تیم اضافه کرد: احتمالاً در آذرماه انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم و سه نفر اول را به اردوهای تیم ملی دعوت خواهیم کرد تا آنها در مسابقات درون اردویی برای حضور در بازی های آسیایی با یکدیگر رقابت نمایند. احتمالاً 2 یا 3 مسابقه درون اردویی خواهیم داشت تا در نهایت نفرات ملی پوش تعیین شوند. سهمیه ما در بازی های آسیایی 4 تالوکار است و سعی می کنیم کسانی را وارد این میدان عظیم کنیم که توانایی کسب مدال را داشته باشند.

وی در مورد احتمال کسب نخستین مدال طلای تالو در بازی های آسیایی گفت: فضای بازی های آسیایی خیلی متفاوت و حساس تر است. اگر از دی ماه آغاز کنیم و اردوهای منظم داشته باشیم، می توانیم به کسب مدال امیدوار باشیم و برای کسب نتیجه ای که تا به حال نگرفتیم تا آخرین توان بجنگیم. تمام کوشش خود را انجام می دهم و برای کسب اولین مدال طلای بازی های آسیایی انگیزه بسیار بالایی دارم، اما واقعاً بازی های آسیایی میدان بسیار سختی است. کرونا باعث شد دو سال بچه های ما دور از مربی باشند و اگر زودتر اردوها را آغاز کنیم و شرایط بچه ها را ببینم بهتر می توانم در این خصوص صحبت کنم.

عربی در مورد شرایط خود برای حضور در مسابقات توضیح داد: دیگر هیچ قصدی برای مسابقه نمی دهم. اصولاً از خداحافظی خوشم نمی آید و قصدی برای این کار ندارم. فعلاً در حال حاضر شرایطم خاتمه باز است و هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

estekhdamjadid.ir: استخدام جدید: مجله کسب و کار، استارتاپ های گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158667

به "عربی: انگیزه بالایی برای کسب اولین طلای بازی های آسیایی داریم، برای قهرمانی در لیگ برتر ووشو جنگیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربی: انگیزه بالایی برای کسب اولین طلای بازی های آسیایی داریم، برای قهرمانی در لیگ برتر ووشو جنگیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید