سقوط بهمن در ارومیه، 3 کوهنورد دچار حادثه شدند

به گزارش مجله سرگرمی، رضا مسافر در مورد جزییات این حادثه به خبرنگاران گفت: امروز بعد از خبر سقوط بهمن بین قله اصلی و فرعی سرداغی در ارومیه بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند.

سقوط بهمن در ارومیه، 3 کوهنورد دچار حادثه شدند

وی ادامه داد: در این حادثه سه کوهنورد گرفتار بهمن شده بودند که دو نفر از کوهنوردان با یاری نیروهای امدادی از محل حادثه به سلامتی کامل نجات یافته و هم اکنون در حال انتقال به سمت روستای شملکان هستند.

مسافر افزود: متاسفانه در یک حادثه یکی از کوهنوردان دچار آسیب جدی شده و هم اکنون سطح هوشیاری خود را از دست داده است و هم اکنون کوشش نیروهای امدادی برای انتقال وی به سمت روستا ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اعلام نمود: شواهد اولیه حاکی از فوت این کوهنورد است اما اظهار نظر قطعی در این خصوص پس از اعزام فرد به مرکز درمانی و نیز پزشکی قانونی قابل بیان است.

مسافر با اشاره به بکارگیری دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو جمعیت هلال احمر در این عملیات گفت: هم اکنون یک اکیپ امدادی نیز در حال رفت به قله هستند تا به انتقال مناسب این فرد از محل حادثه به سایر نیروهای امدادی یاری رسانی نمایند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14014

به "سقوط بهمن در ارومیه، 3 کوهنورد دچار حادثه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بهمن در ارومیه، 3 کوهنورد دچار حادثه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید