سرمربی تیم ملی ووشو کرواسی: به ایران آمدیم تا دانش خود را بالا ببریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی کرواسی با تاکید براینکه ایران از قدرت های ووشوی دنیا است، گفت: به ایران آمدیم تا دانش ووشوی خود را بالا ببریم.

سرمربی تیم ملی ووشو کرواسی: به ایران آمدیم تا دانش خود را بالا ببریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، دین پوتینا که همراه با یک سانداکار کشور کرواسی به ایران سفر نموده و در اردوهای آماده سازی تیم ملی کشورمان حضور یافته است، گفت: برای آماده سازی و افزایش علم و دانش خود راهی تهران شدیم تا از این فرصت طلایی، بهره لازم را ببریم.

وی گفت: پس از مشورت با رئیس فدراسیون کرواسی، تصمیم گرفتیم با یک کشور قدرتمند در ووشو، تمرین داشته باشیم و ایران که از قدرت های بلامنازع است را انتخاب کردیم.

این مربی با بیان اینکه ووشو قدمت چندانی در کرواسی ندارد، ادامه داد: یک دهه است که این رشته رزمی در کشور ما به صورت جدی دنبال می گردد و در همین مدت نیز مدال های خوبی در اروپا کسب نموده ایم، اما برای مطرح شدن در دنیا باید کوشش زیادی انجام دهیم.

سرمربی کرواسی با بیان اینکه ووشوکاران ایران از آمادگی، سطح فنی و انگیزه بالایی برخوردار هستند، ادامه داد: به طور یقین با تمرینات سختی که آنان انجام می دهند، نتایج خوبی در دنیای شانگهای در انتظار تیم ایران است.

وی گفت: در این چند روز، برخورد بسیار خوبی با ما در ایران شد و انگار در خانه خودمان هستیم. باید از روسای فدراسیون ایران و کرواسی که با همکاری های خود موجب شدند ما به تهران سفر داشته باشیم، تشکر کنیم.همچنین از اعضای تیم ایران که به ما احترام گذاشتند نیز تشکر می کنم.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45310

به "سرمربی تیم ملی ووشو کرواسی: به ایران آمدیم تا دانش خود را بالا ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی ووشو کرواسی: به ایران آمدیم تا دانش خود را بالا ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید