ساحل مخفی و جذاب در جزیره ماریتا - مکزیک

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از جاذبه های عجیب و جالب طبیعی است که کمتر کسی از آن اطلاع دارد. این ساحل که تقریبا ده ها متر دور تر از ساحل اصلی قرار گرفته یک مکان دنج برای تفریح به شمار می آید.

ساحل مخفی و جذاب در جزیره ماریتا - مکزیک

مجمع الجزایر ماریتا آیلندز در پورتو والارتا مکزیک قرار گرفته است و قرن ها پیش به واسطه فعالیت های آتشفشانی این ساحل جالب و دیدنی شکل گرفته است و بصورت ساحلی سقف دار و مخفی می باشد.

دیواره های این ساحل بعنوان موج شکن عمل می نمایند.درون چاله ای قرار گرفته وبر روی سطح زمین قرار ندارد.این ساحل مخفی با تونلی به دریا ارتباط پیدا می کندوبه اقیانوس آرام متصل می شودو گردشگران باید از این تونل شنا نمایند و به داخل این ساحل بیایند.

البته گفتنی است که عمق این تونل زیاد نیست که احتیاجی به وسایل مجهز شنا باشد.ت این جزیر ه خالی از سکنه است و گردشگران تنها با استفاده از قایق های مجاز می توانند شاهد شگفتی های طبیعی این منطقه باشند.

جالب است که بدانید ایرانیان مقیم قاره آمریکا و کانادا معمولا برای اینکه پول مازاد بر احتیاج خود را صرف مالیات ننمایند به تفریح در مکانهای جذاب مکزیک روی آورده اند. این ساحل یکی از این مکانهاست.

دولت مکزیک در اوایل دهه 1900 میلادی با توجه به خالی از سکنه بودن ماریتا آیلندز از این منطقه برای انجام آزمایش ها و مانورهای نظامی استفاده می کرد. پس از سال ها پژوهش و کوشش های اجرا شده در راستای حفاظت قانونی از این مجمع الجزایر، تیمی از دانشمندان به رهبری ژاک کوستو، مقام های مکزیکی را متقاعد کردند تا ماریتا آیلندز را یک منطقه حفاظت شده در برابر ماهیگیری، شکار و دیگر فعالیت های مخرب انسان اعلام نمایند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: سفرگو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66683

به "ساحل مخفی و جذاب در جزیره ماریتا - مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل مخفی و جذاب در جزیره ماریتا - مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید