راه اندازی فستیوال فیلم واقعیت مجازی

به گزارش مجله سرگرمی، کاربران هدست های واقعیت مجازی اوکیلوس گو و اوکیلوس کوئست به زودی می توانند به فیلم های 15 دقیقه ای فستیوال فیلم واقعیت مجازی دسترسی داشته باشند.

راه اندازی فستیوال فیلم واقعیت مجازی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، علاقمندان به مشاهده فیلم های واقعیت مجازی و سه بعدی می توانند ظرف نه روز آینده بدون صرف هزینه از سراسر دنیا این فیلم ها را که به فستیوال تریبکا تحویل داده شده اند، مشاهده نمایند.

این بخش از فستیوال تریبکا سینما 360 نام دارد و از 17 آوریل تا 26 آوریل برگزار می گردد. این اولین بار در دنیا است که یک فستیوال معتبر دنیای بخشی را به نمایش فیلم های سه بعدی و قابل مشاهده به وسیله هدست های واقعیت مجازی اختصاص می دهد. به نظر می رسد این ابتکار عمل با استقبال قابل توجهی روبرو گردد.

تعامل فناوری واقعیت مجازی و سینما مدتی است که شروع شده، اما هنوز به عنوان یک جریان مهم پذیرفته نشده و به نظر می رسد در آینده با استفاده از این فناوری نوظهور شاهد خلاقیت های متنوعی در عرصه فیلم سازی و داستان گویی باشیم. همچنین از این طریق می توان جلوه های صوتی خاص، نورپردازی های ویژه و غیره را به فیلم های سینمایی اضافه نمود.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85070

به "راه اندازی فستیوال فیلم واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی فستیوال فیلم واقعیت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید