راهنمای سفر به انگلستان با بودجه کم

به گزارش مجله سرگرمی، همانطور که بیشتر شما می‌دانید ، انگلستان یکی از گران‌ترین کشورهای اروپا است . اگر قصد دارید به اینجا بیایید ، ممکن است به خاطر هزینه حمل و نقل عمومی ، غذا ، هتل‌ها و مهم‌تر از همه قیمت نوشیدنی‌ها به وحشت دچار شوید . اما آن را از من بگیرید ، پس از اینکه در تمام عمر در انگلستان زندگی می‌کنم ، می‌توانم بااعتماد به نفس به شما بگویم که این کار قطعا ً می‌تواند انجام شود - حتی در بودجه backpacker ! هر وقت که اراده و اراده وجود داشته باشد - همیشه می‌گوییم !

راهنمای سفر به انگلستان با بودجه کم

من 12 ماه گذشته را صرف پس‌انداز کردن مانند برای سفر دور دنیا کرده‌ام - بنابراین به هر حال من در حال حاضر بر روی یک بودجه backpacker زندگی می‌کنم . در اینجا راهنمای ULTIMATE برای سفر به انگلستان به عنوان کم‌ترین میزان پول ممکن است .
حمل و نقل قطارها
اگرچه با قطار راه مورد علاقه من برای سفر است ، اما آموزش در انگلستان بدون برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند بسیار پرهزینه باشد . من زمانی یک مربی را برای لندن از دست دادم و مجبور شدم 100 پوند برای بلیط قطاری که یک راه از منچستر تا لندن در روز است پرداخت کنم . مثل من اشتباه نکنید .
اگر در تاریخ و زمان سفر انعطاف‌پذیر باشید ، می‌توانید پول زیادی پس‌انداز کنید - به خصوص در بلیط‌های روز . اگر سفر شما بین ساعت 9 - 9 صبح و 30 - 30 بعد از ظهر شروع می‌شود - اگر ممکن است سعی کنید از شروع سفر خود بین این زمان‌ها خودداری کنید ( مهم نیست که شما در حال حاضر مسافرت کرده‌اید ، از زمانی که سفر شما شروع می‌شود مهم نیست ) . اگر می‌توانید سفر خود را خارج از این زمان شروع کنید ، می‌توانید یک بلیت پیک آپ به دست آورید - که معمولا ً چند پوند ارزان‌تر است .
برای صرفه‌جویی در پول در قطارها ، شما باید هر جا که ممکن است بلیط بخرید . شما می‌توانید این بلیط‌ها را چند ماه قبل از قبل بگیرید - با این حال شما هنوز هم می‌توانید ارزان‌ترین قیمت‌ها را در حدود 2 هفته قبل از تاریخ سفر دریافت کنید . دو وب سایت که من استفاده می‌کنم ، بخش " Deal " در برای سفره‌ای دور از مسافت طولانی هستند . همچنین می‌توانید را چک کنید که ارزان‌ترین انواع بلیط را در روزی که درخواست شما را درخواست می‌کند ، به شما بدهد .
اگر قصد دارید که سفره‌ای آموزشی زیادی انجام دهید ، یک گذرگاه فرعی را در اینجا بررسی کنید ، چون این می‌تواند باعث صرفه‌جویی زیادی از پول برای خرید بلیط فردی شود . اینها فقط برای افرادی در دسترس هستند که dont دارای گذرنامه بریتانیایی هستند - پس آن را در ذهن داشته باشید. ( من واقعا ً متاسفم که نمی‌توانم یکی از آن‌ها را بگیرم )
چیز دیگری که باید در ذهن داشته باشید اگر برای مدت‌زمان طولانی اینجا هستید - می‌توانید یک " Railcard " را در هر ایستگاه قطار در انگلستان بخرید . این هزینه 30 پوند است - اما در صورتی که بیش از چند هفته اینجا هستید شما را به 33 درصد از بلیط‌های قطار شما تخفیف می‌دهد .
اتوبوس‌ها
برای مسافرت در اطراف یک شهر یا منطقه‌ای خارج از لندن ، معمولا ً می‌توانید یک بلیط یک روز برای حدود 5 پوند بخرید که به شما برای یک روز یا یک هفته سفر با این شرکت خاص را به شما خواهد داد . شما می‌توانید با شرکت‌هایی مانند First و Stagecoach آن‌ها را از راننده بخرید .
برای سفره‌ای بین‌شهری ، شرکت مورد علاقه من EVER است . اگر چند هفته پیش رزرو کنید و انعطاف‌پذیر باشید می‌توانید به قیمت 1 پوند کرایه کنید ! من چندین بار از منچستر به لندن سفر کرده‌ام که با توجه به اینکه حدود 5 ساعت طول می‌کشد ، شگفت‌انگیز است . همچنین من معمولا ً به اکسپرس ملی برای مقایسه نگاه می‌کنم . هر زمانی این دو را مقایسه کنید زیرا اگر در عرض دو هفته سفر هستید ، قطار سریع‌السیر می‌تواند بسیار ارزان‌تر باشد . اکسپرس تریبون همچنین یک کارت مربی ارایه می‌دهد که به شما 30 درصد کل سال را می‌دهد . این به خصوص اگر شما مدت طولانی در اینجا هستید خوب است .
هر جا که ممکن است راه بروید
هر وقت که از لندن دیدن می‌کردم ، همیشه شانس اقبال و اقبال را صرف این که لوله را به همه جا ببرم ، خرج می‌کردم . کاملا ً امکان دارد که در بیشتر شهرها و حتی چرخه قدم بزنید تا پول خود را در حمل و نقل ذخیره کنید . از نقشه بر روی گوشی هوشمند خود برای پیدا کردن مسیر - یا درخواست یک نقشه در مهمانخانه خود و یا هر کدام از میزه‌ای اطلاعات توریستی استفاده کنید . اگر در زمستان در حال بازدید از خانه هستید گرم شوید چون ممکن است کمی nippy به دست آورید .
موزه‌ها و Cathedrals
موزه‌ها و Cathedrals در انگلستان معمولا ً آزاد هستند . از این استفاده کنید . مخصوصا ً در یک روز بارانی .
برای تو یک پنی هم نمی‌ارزد .
هنگامی که در انگلستان ، همان کاری را که انگلیسی‌ها انجام می‌دهند ، انجام دهید ( من قطعا ً این کار را انجام دادم ) . اسمش " booze بریتانیا " برای یک دلیل است ! از شروع شب و قبل از رفتن پیش از رفتن به هر با ورود رایگان صرفنظر کنید . من و بهترین دوستم برای رفتن به یک بودجه و هزینه کردن 10 پوند در تمام طول شب استفاده کردیم . با نگاهی به گذشته ، هیچ ایده‌ای ندارم که چطور این کار را انجام دهیم ، اما قطعا ً ( خارج از لندن ) ممکن است ! )
اگر شما باید تمام شب را در شهر سپری کنید ، پس همیشه در یک رستوران زنجیره‌ای بزرگ از جمله نزدیک‌ترین جماعت الدعوه یا Yatess شروع کنید - آن‌ها در هر شهر و شهر آن‌ها را دارند ! شما می‌توانید یک بطری 6 پوندی بین 2 تا از شما را به اشتراک بگذارید ، بنابراین قبل از این که هر یک از آن‌ها 3 پوند تهیه شود .
نکته دیگر چک کردن صفحه فیس بوک باشگاه است که قبل از رسیدن به آن خواهید داشت . شما معمولاً می‌توانید با چک کردن پست‌های دیوار برای دریافت پیام‌ها از تقویت‌کننده‌های و اظهار نظر در مورد این پست ، این امر به این معنی است که هیچ صفی در سرمای انجماد وجود ندارد !

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 563

به "راهنمای سفر به انگلستان با بودجه کم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به انگلستان با بودجه کم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید