دامنه اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی توسعه می یابد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری با هدف ایجاد شبکه ای جامع از توانمندی های آزمایشگاهی کشور در حوزه فناوری های پیشرفته و راهبردی تشکیل شد و در طول فعالیت خود توانست تعداد قابل توجهی از مراکز آزمایشگاهی را تحت پوشش خود درآورد.

دامنه اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی توسعه می یابد

این شبکه در امسال طرح های مختلفی برای عضوگیری و افزایش تعداد اعضای خود دارد. از جمله این طرح ها می توان به اعمال تخفیف های مختلف برای دریافت خدمات آزمایشگاهی و جذب آزمایشگاه های آموزشی و کارگاهی اشاره نمود.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری، علاوه بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان های دولتی و وزارتخانه های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در بر می گیرد. بخش های آزمایشگاهی وابسته به انواع موسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه، پژوهشگاه، مرکز تحقیقاتی و مواردی از این دست، می توانند در این شبکه عضو شده و فعالیت نمایند.

این شبکه در کنار افزایش تعداد اعضای خود، طرح ارزیابی دوره ای عملکرد اعضای شبکه را نیز اجرایی می نماید تا کیفیت فعالیت اعضا را بر اساس سه رکن مشتری مداری، کارکرد و همکاری شبکه ای آنالیز کند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31428

به "دامنه اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامنه اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید