خراسان جنوبی با کمبود فضای آموزشی روبرو است

به گزارش مجله سرگرمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کمبود فضای آموزشی در سطح استان مشهود است، گفت: در حال حاضر استان با کمبود 350 کلاس درس روبرو است که امیدواریم با یاری دولت و خیران مدرسه ساز این مشکل رفع گردد.

خراسان جنوبی با کمبود فضای آموزشی روبرو است

به گزارش خبرنگاران، مشیرالحق عابدی، امروز(11 مهر)، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اظهار کرد: سومین مدرسه علوم کشور در بیرجند فعالیت دارد و این نشان از قدمت فرهنگی این استان است.

وی توضیح داد: خراسان جنوبی در مجموعه آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی روبرو است اما علی رغم این کمبود نیروی انسانی هیچ گونه مسئله ای در ابتدای مهرماه سال جاری نداشتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: مدیریت ناصحیح، انجام بازنشستگی ها و عدم تعادل در میان خروجی و ورودی سبب گردیده با کمبود نیروی انسانی روبرو باشیم.

عابدی توضیح داد: وزارت آموزش و پرورش باید ردیف استخدامی را به خراسان جنوبی تخصیص دهد و در این خصوص نگاه ویژه ای به استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی در سطح استان مشهود است، اضافه کرد: در حال حاضر استان با کمبود 350 کلاس درس روبرو است که امیدواریم با یاری دولت و خیران مدرسه ساز این مشکل رفع گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارزش انسان به علم و معرفت است، یادآور شد: اقدام در خصوص رفع شدن کمبود فضای آموزشی یکی از انتظارات اولیاء و مربیان است و امیدواریم در آینده نه چندان دور کمبود نیروی انسانی و آموزشی را جبران و رفع کنیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4349

به "خراسان جنوبی با کمبود فضای آموزشی روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان جنوبی با کمبود فضای آموزشی روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید