جوکار: برای کشتی یک روز بلاتکلیفی هم بد است

به گزارش مجله سرگرمی، نایب قهرمان المپیک 2004 آتن گفت: برای کشتی که رشته ای المپیکی است و سال آینده همه از آن انتظار مدال دارند، یک روز هم یک روز است تا بتواند برنامه هایش را اجرا کند.

جوکار: برای کشتی یک روز بلاتکلیفی هم بد است

مسعود مصطفی جوکار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص وضعیت هیئت کشتی همدان بعد از انتخاب رئیس جدید گفت: خوشبختانه بعد از آمدن یاری کارها سروسامان گرفته، ما هم در کنار هیئت هستیم. بدون پست هم به کشتی همدان یاری می کنم چون تنها با همدلی است که می توانیم در انتظار روزهای خوب باشیم.

وی تاکید نمود: قطعا بازگشت به روزهای خوبِ کشتی همدان زمان خواهد برد، اما همه کوشش خواهیم کرد با همکاری هم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد و بار دیگر شاهد درخشش کشتی گیران این استان در سطح تیم ملی باشیم.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به وضعیت تیم ملی گفت: جا دارد که قهرمانی تیم های آزاد و فرنگی بزرگسالان در مسابقات آسیایی را به کادرفنی دو تیم و کشتی گیران تبریک بگویم. در سالِ پیش از المپیک هستیم و آمادگی بچه ها خیلی اهمیت دارد چون باید سهمیه بگیریم. امیدوارم این بار هم با بیشترین سهمیه در المپیک شرکت کنیم و نتیجه بگیریم.

جوکار در خصوص عدم معین تکلیف ریاست فدراسیون کشتی اعلام کرد: درست است که سرپرست جدید هم دارد کارها را انجام می دهد اما کشتی از بلاتکلیفی لطمه خواهد خورد. برای کشتی که رشته ای المپیکی است و سال آینده همه از آن انتظار مدال المپیک دارند، یک روز هم یک روز است تا بتواند برنامه هایش را اجرا کند. وقتی رئیس رأس کار باشد کارها و برنامه ها مطمئن تر پیش می رود. همه کاندیداهای ریاست فدراسیون هم از قهرمانان بزرگ کشتی هستند و امیدوار هستم همانطور که اعلام شده نهایتا بعد از ماه رمضان انتخابات برگزار گردد و کشتی صاحب اصلی اش، کسی که بیشتر از همه می تواند به این رشته خدمت کند و اسپانسرها را سمت کشتی بیاورد، را بشناسد.

وی ادامه داد: با انتخاب رئیس، کارها روی زمین نخواهد ماند و تیم های ملی هم بلاتکلیف نخواهند بود. همواره مسئولان ورزش در آستانه المپیک یاد کشتی، وزنه برداری و تکواندو می افتند و از این رشته ها مدال می خواهند و این خیلی بد است که کشتی بلاتکلیف باشد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23727

به "جوکار: برای کشتی یک روز بلاتکلیفی هم بد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکار: برای کشتی یک روز بلاتکلیفی هم بد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید