بسته خبری پرسپولیس، برانکو محروم می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، شایعه ها گفته اند سرمربی پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی و به خاطر اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان یک جلسه محروم شده و محرومیتش به زودی اعلام خواهد شد.

بسته خبری پرسپولیس، برانکو محروم می گردد؟

محرومیت برانکو؟

برانکو یک جلسه محروم شده و مقابل پدیده نمی تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. این ادعای چند تا از سایت های خبری است که در شرح آن نوشته اند: سرمربی پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی و به خاطر اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان یک جلسه محروم شده و محرومیتش به زودی اعلام خواهد شد.

دنبال مهاجم کروات

سرمربی پرسپولیس دنبال یک مهاجم کروات است. برانکو که در تعطیلات به کرواسی رفته، با این بازیکن مذاکره می نماید و در صورت توافق، مذاکرات نهایی در تهران انجام می گردد.

نادری برای امضا می آید

بعد از مذاکراتی که باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه های محمد نادری انجام داد در نهایت توافقات خوبی بین طرفین به دست آمد و قرار است به زودی قرارداد 6 ماهه ای به امضا برسد. مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر حضور نادری در ایران هستند تا هر چه زودتر این قرارداد را به امضا برسانند.

خداحافظی با استانکو

مراسم خداحافظی با سرمربی فقید اسبق باشگا های پرسپولیس، داماش و سپاهان پنجشنبه برگزار می گردد. این مراسم امروز در سالن سینمای باشگاه هایدوک و مراسم خاکسپاری استانکو هم جمعه برگزار خواهد شد.

پدیده ویتنام در تور حریف پرسپولیس

پدیده فوتبال ویتنام در تور حریف قطری پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است. این خبری است که روزنامه العرب دوحه منتشر نموده و نوشته: باشگاه السد دوحه به دنبال جذب کوانگ هایی، ستاره جوان تیم ملی فوتبال ویتنام است. بازیکنی که مورد توجه یک تیم ژاپنی نیز قرار گرفته است. کوانگ هایی دومین گلزن برتر رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا بود و طبق گزارش ای اف سی یکی از امیدهای تیم ملی ویتنام در جام ملت هاست.

کوشش برای واگذاری

سرپرست باشگاه پرسپولیس که پیش از این در ارتباط با موضوع واگذاری دو باشگاه پایتخت به بخش خصوصی در نشستی در مجلس شرکت نموده بود، صبح چهارشنبه راهی سازمان خصوصی سازی شد تا در اولین جلسه کار گروه تخصصی واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال حضور یابد. در این جلسه، نمایندگان بخش های مختلف دست اندرکار در خصوصی سازی حاضر بودند و نظرات افراد درباره نحوه واگذاری و اقداماتی که باید صورت بگیرد، مصاحبه شد.

2 - 390

italyro.ir: ایتالیا: سفر به سرزمین لئوناردو داوینچی، سفر به رم، ونیز، فلورانس و میلان

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز: مجله خبری و تکنولوژی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9098

به "بسته خبری پرسپولیس، برانکو محروم می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، برانکو محروم می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید