برخورد قانونی با دستفروشان متخلف در همدان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کامران گردان ظهر شنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان که با محوریت نصب تابلوها و ثبت پلاک منازل و همچنین آنالیز طرح ساماندهی دستفروشان پیاده راه های بوعلی، امام(ره) و اکباتان برگزار گردید؛ گفت: در شهرداری همدان کار انجام می گردد؛ اما متأسفانه در نگهداری ضعیف عمل می نمایند.

برخورد قانونی با دستفروشان متخلف در همدان

کامران گردان با تأکید بر اینکه ماهیت عملیاتی شدن پیاده راه های شهر به منظور نظم دهی به منطقه و ساماندهی دستفروشان بوده است، ادامه داد: به گفته کسبه خیابان های بوعلی و اکباتان، عملکرد دستفروشانی که رفتارهای ناهنجار دارند و حضور اتباع خارجی، نظم شهر را بهم زده است؛ بنابراین این مهم باید آنالیز گردد و در مرحله بعدی برای ایجاد نظم در شهر با دستفروشان متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

وی همچنین اظهار کرد: مدیریت یکپارچه پیاده راه ها هم به منظور هماهنگی و سرعت بخشی به امور آن منطقه در نظر گرفته گردیده است که متأسفانه به گفته مسئول آن، قدرت اجرایی در اختیار ندارد.

گردان با بیان اینکه زمان بندی های مقرر گردیده برای کسب و کار دستفروشان در پیاده راه ها بهم ریخته است، مطرح نمود: مسئولان شهری باید نظارت بر این مناطق را با جدیت بیشتری دنبال نمایند تا در مراحل بعدی دستورالعمل ساماندهی دستفروشان از جمله کاهش تعداد دستفروشان، محدود کردن متراژ تحت اشغال آنها و معین مکان مدنظر هم به انجام برسد.

رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه شهردار همدان باید نیروهای کنترل نظارت را تقویت کند، گفت: عدم ثبات مدیریتی در شهرداری آسیب زاست و متأسفانه طی 4 و نیم سال گذشته در اداره پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری همدان، تغییرات مدیریتی بالایی را شاهد بوده ایم که به 5 نفر میرسد و قاعدتاً برای تسلط در کار دچار مشکل خواهند شد.

رضوان سلماسی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی همدان نیز گفت: ارتباط کاری سازمان ها و مناطق و نواحی شهرداری تعریف نگردیده که این امر دردساز است.

تعدادی از کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری نیز مطرح نمودند: این سازمان از نظر ارائه طرح مسئله ای ندارد؛ اما نقش سازمان سیما و منظر در طراحی شهری تثبیت گردیده نیست و با تداخل عمکلرد سایر ارگان ها در بحث اجرایی و موازی کاری نقش ها روبرو می گردد و از طرفی اجرای پروژه های طراحی شهری اعتبارات بیشتری می خواهند

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4486

به "برخورد قانونی با دستفروشان متخلف در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قانونی با دستفروشان متخلف در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید