برانکو نتایج درخشانی گرفته است، آرامش را به حاشیه ترجیح می دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی محمد نبی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: همه چیز روی نظم پیش می رود. از همان روزهای اول که به هیأت مدیره آمدیم قصد داشتیم کارها را در آرامش جلو ببریم تا بتوانیم شرایط را برای ادامه نتیجه گیری تیم فراهم کنیم.

برانکو نتایج درخشانی گرفته است، آرامش را به حاشیه ترجیح می دهیم

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مشکلاتی در ابتدای راستا وجود داشت که لازم بود برای آنها وقت بگذاریم. خوشبختانه توانستیم این مسائل را در هفته گذشته که بحث مسائل اقتصادی بود تا حدودی حل کنیم و روند مثبتی را از این لحاظ داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر فصل جاری باید دانست گفت: همین طور خواهد بود. این تیم با آقای برانکو نتایج درخشانی گرفته است و قطعاً می تواند به درخشش خود ادامه دهد. پرسپولیس در هر بازی عطش بردن دارد. تیمی که یکدست است و می خواهد طرفداران خود را راضی کند.

نبی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان برنامه های برانکو ایوانکوویچ برای فصل آینده واقع شده است یا خیر اضافه نمود: این موضوع را آقای عرب به عنوان مدیرعامل پرسپولیس در جریان هستند.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس به راحتی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد اضافه نمود: به هر حال فوتبال است و تیم پرسپولیس با وجود شایستگی به مرحله بعدی نرفت. حالا هم با وجود این موضوع می خواهیم السد قطر را در بازی انتهای شکست دهیم. پرسپولیس همواره به بردن فکر می نماید. پس از این بازی هم السد قطر می توان به قهرمانی خود در آسیا فکر کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در انتها گفت: در آرامش می خواهیم کار را ادامه دهیم. این تیم پتانسیل های خوبی دارد تا طرفداران میلیونی خود را همواره خرسند کند. کاری به حواشی نباید داشت و امیدوار هستیم با ادامه راه فنی خود با آقای برانکو بتوانیم جام ها و موفقیت های بیشتری داشته باشیم.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23139

به "برانکو نتایج درخشانی گرفته است، آرامش را به حاشیه ترجیح می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو نتایج درخشانی گرفته است، آرامش را به حاشیه ترجیح می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید