انتخاب اپلیکیشن های پیش فرض در آیفون احتمالا امکان پذیر می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، اپل همیشه به عنوان شرکتی شهرت دارد که دست کاربران گجت های خود را برای کارهای مختلفی می بندد. این شرکت اغلب از تصمیمات خود دفاع می نماید و می گوید که آن ها به نفع کاربران هستند اما بیشتر اوقات به نظر می رسد این شرکت صرفا به منافع خود فکر می نماید. یک مثال شاخص برای این رویکرد، موضوع اپلیکیشن های پیش فرض آیفون است. به عنوان مثال کاربران می توانند مرورگر فایرفاکس را دانلود نمایند اما وقتی بر لینکی در یک پیامک ضربه می زنید، بدون هیچ گونه سوالی مرورگر سافاری باز می گردد.

انتخاب اپلیکیشن های پیش فرض در آیفون احتمالا امکان پذیر می گردد

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، به نظر می رسد این شرکت در این زمینه می خواهد رویکرد خود را تغییر دهد تا کاربران بتوانند اپلیکیشن های پیش فرض در iOS را انتخاب نمایند. در این بین، اپلیکیشن های مرورگر سافاری و اپلیکیشن Apple Mail بیشترین اهمیت را دارند و بیشتر کاربران به احتمال زیاد ترجیح می دهند که به جای این موارد از گوگل کروم و جیمیل استفاده نمایند. البته باید بگوییم در این زمینه اپلیکیشن های مناسب متعددی وجود دارد.

طبق گفته منابع موردنظر، احتمالا کاربران می توانند اپلیکیشن پیش فرض آیفون برای پخش موسیقی را هم تغییر دهند. چنین اقدامی به احتمال زیاد به کاربران این امکان را می دهد که مثلا مستقیما به وسیله اسپیکر هوشمند هوم پاد از اسپاتیفای استفاده نمایند. البته اپل به صورت ناگهانی و صرفا از روی دلرحمی چنین تصمیمی را اتخاذ نکرده است. این شرکت برای اینکه اکوسیستم خود را بازتر کند، از طرف مقامات و رقبا تحت فشار زیادی قرار گرفته است.

هنوز تعیین نیست که این تغییرات چه زمانی برای کاربران عملی می گردد (اگر اصلا عملی گردد)، اما احتمالا هنگام عرضه نسخه رسمی iOS 14 همزمان با معرفی خانواده آیفون 12 می توانیم انتظار ارائه این ویژگی جدید را داشته باشیم.

منبع: Phone Arena

شیوا مارکت: جایی برای کسب آگاهی از اخرین تحولات مارکت های اقتصادی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71150

به "انتخاب اپلیکیشن های پیش فرض در آیفون احتمالا امکان پذیر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب اپلیکیشن های پیش فرض در آیفون احتمالا امکان پذیر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید