کتاب میشل اوباما در فروش رکورد زد

به گزارش مجله سرگرمی، ایسنا نوشت: کتاب خاطرات میشل اوباما بانوی سابق آمریکا در هفته نخست انتشار بیش از هر کتاب دیگری در سال 2018 فروش داشته است.

کتاب میشل اوباما در فروش رکورد زد

به گزارش سی ان ان، شرکت بارنز اند نوبل به عنوان بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در آمریکا خاطرنشان کرد کتاب شایسته جدیدترین نوشته میشل اوباما همسر رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین هفته انتشار، رکورد فروش هفتگی کتاب ها در سال 2018 را از آن خود نموده است.

این کتاب خاطرات تنها در روز نخست عرضه بیش از 750 هزار نسخه فروش داشت و فقط کتاب ترس نوشته باب وودوارد با فروش 900 هزار نسخه ای در روز نخست انتشار فروش بیشتری از آن داشته؛ با این وجود در فروش هفتگی، کتاب میشل اوباما رکورددار سال 2018 است.

کتاب شایسته همچنین رکورددار فروش هفتگی کتاب ویژه بزرگسالان از سال 2015 تاکنون است که کتاب برو و دیده بانی بگمار نوشته هارپر لی پیش تر از آن این رکورد را در اختیار داشت.

نزدیک به دو سال است که باراک اوباما کاخ سفید را ترک نموده است اما او به همراه همسرش همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

کتاب خاطرات میشل اوباما در صدر فهرست فروش اینترنتی سایت های معروف آمازون و همچنین بارنز و نوبل نیز قرار گرفته است و البته حضور میشل اوباما در برنامه های گفت وگومحور تلویزیون آمریکا و همچنین شرکت در تور سراسری معرفی کتابش در سراسر آمریکا از دلایل مهم استقبال فراوان از این کتاب عنوان شده است.

باراک اوباما نیز مشغول نگارش کتاب خاطرات خود است. انتشارات رندم هاوس در سال 2017 با صرف چندین میلیون دلار و پس از جدالی سخت با دیگر رقیب ها حق انتشار کتاب خاطرات اوباما و همسرش را در اختیار گرفت.

52311

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6756

به "کتاب میشل اوباما در فروش رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب میشل اوباما در فروش رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید