کارکنان شهرداری اصفهان از وضعیت رفاه خود گلایه دارند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فریده روشن پیش از ظهر یکشنبه در تذکرات جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز شاهد پارادوکس در حوزه شهرداری هستیم از یک طرف شعار شهر دوستدار کودک داده می گردد از سوی دیگر زیرساخت های آن از سوی شهرداری فراهم نمی گردد.

کارکنان شهرداری اصفهان از وضعیت رفاه خود گلایه دارند

وی بیان داشت: لزوم یکسان سازی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری اصفهان و توسعه زیرساخت های شهر دوستدار کودک از مهم ترین تذکرات اعضای شورای شهر اصفهان در چهل و هشتمین جلسه علنی بود.

عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه تاثیر سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه شهر اصفهان بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: یکی از شعارهای دوره پنجم شورای شهر حمایت از بخش خصوصی است اما بروکراسی های موجود در شهرداری و برخی اظهارنظرات غیرکارشناسانه تحقق این امر را به تاخیر انداخته است.

وی همچنین به لزوم همسان سازی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری اصفهان اشاره نمود و ادامه داد: لازم است که شهرداری به این امر توجه بیشتری داشته باشد.

اصغر برشان دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه گفت: شهر اصفهان به لحاظ زیرساخت ها در برخی از موارد از جمله ایستگاه های اتوبوس و همچنین راه اندازی پارک سوار کمبودهایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به لزوم توجه حراست مناطق شهرداری اصفهان اشاره نمود و اضافه نمود: واسطه گری ها در شهرداری همچنان ادامه دارد و باید این موضوع به شهروندان اطلاع رسانی گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2768

به "کارکنان شهرداری اصفهان از وضعیت رفاه خود گلایه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکنان شهرداری اصفهان از وضعیت رفاه خود گلایه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید