هوشمند سازی 4شهر خراسان رضوی شروع گردیده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد مقدوری ظهر سه شنبه در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی اظهارکرد: نیازهای جدید در شهرها مدیریت و ساماندهی امور را مشکل نموده و به همین دلیل باید به سمت هوشمند سازی گام برداریم و این مهم در چهار شهر خراسان رضوی شروع گردیده است.

هوشمند سازی 4شهر خراسان رضوی شروع گردیده است

وی اضافه کرد: در دولت یازدهم تمرکز فعالیت های عمرانی خراسان رضوی بر توسعه بخشی راسخ بوده و در همه بخش های زیر بنایی و روبنایی این مهم با جدیت دنبال گردیده است. اولویت های حوزه عمرانی با تمرکز بیشتر بر عمران شهری و تقویت فعالیت شهرداری ها دنبال می گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اعلام نمود:در این راستا سازمان همیاری باید به موضوعاتی از جمله توسعه فعالیت ها و ایجاد منابع در آمدی جدید، پیوند دادن فعالیت های سازمان با نیازهای شهرداری ها و افزایش حمایت از شهرداران، به عنوان سه اولویت توجه داشته باشد.

مقدوری با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: این قانون اگر بخواهد شهرداران را نیز در بر بگیرد بیشترین ضربه را به مدیریت شهری وارد می نماید چرا که از وجود این افراد در بدنه مدیریت شهری محروم می شویم.

وحید قربانی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: دو اقدام عمده ای که باید با یاری شوراهای شهر انجام گرددشامل منطقی کردن خواسته ها و توقعات جوامع شهری و لحاظ کردن آن ها در برنامه ریزی هاست که موجب کاهش هزینه ها، بهره وری نیروی کار و سرمایه خواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2354

به "هوشمند سازی 4شهر خراسان رضوی شروع گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشمند سازی 4شهر خراسان رضوی شروع گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید