نیمکت نشینی عجیب ، دژاگه ذخیره اسلامی خواه

به گزارش مجله سرگرمی، اشکان دژاگه که در هفته های اخیر یکی از بازیکنان کلیدی تراکتورسازی بود، با تصمیم تقوی مقابل فولاد روی نیمکت نشست تا بازیکنی نه چندان مشهور به نام قائم اسلامی خواه جای او را در ترکیب ثابت بگیرد.

نیمکت نشینی عجیب ، دژاگه ذخیره اسلامی خواه
نیمکت نشینی عجیب دژاگه مقابل فولاد

تراکتورسازی مقابل فولاد، بازی را با چند تغییر نسبت به بازی های قبل شروع کرد. اشکان دژاگه که در هفته های اخیر یکی از بازیکنان کلیدی تراکتورسازی بود، با تصمیم محمد تقوی روی نیمکت نشست تا بازیکنی کم نام و نشان جای او را در ترکیب ثابت بگیرد. قائم اسلامی خواه بازیکنی بود که بعد از مدت ها در ترکیب ثابت تراکتورسازی نهاده شد . از ابتدا برای این تیم بازی کرد.

اسلامی خواه مهاجم سابق بادران تهران در لیگ یک است که فصل قبل پیراهن تراکتورسازی را پوشید اما تنها بعد از گذشت چند بازی با آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی روبه رو شد و ادامه مسابقات را از دست داد. او که حدود یکی دو ماه است کنار سایر بازیکنان تراکتورسازی تمرین می نماید، برای بازی مقابل فولاد مورد توجه تقوی نهاده شده و جای دژاگه را پر نموده است.

لیست نهایی و 23 نفره تیم ملی شنبه توسط کارلوس کی روش اعلام می گردد اما غیبت نام دژاگه در ترکیب تراکتورسازی، شاید کار این هافبک باتجربه را برای حضور در جام ملت های آسیا سخت کند.

12

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8253

به "نیمکت نشینی عجیب ، دژاگه ذخیره اسلامی خواه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمکت نشینی عجیب ، دژاگه ذخیره اسلامی خواه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید