نیمار مصدوم است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن از مصدومیت نیمار سخن به میان آورد. او هم چنین تاکید نمود که تیمش توان شکست منچستریونایتد و صعود به دور بعد را دارد.

نیمار مصدوم است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن خود را آماده دیدار برابر اورلیان در جام حذفی فرانسه می نماید. این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی برگزار می گردد و نیمار به خاطر آسیب دیدگی نمی تواند به میدان برود. توماس توخل در این باره گفت : نیمار با حضور در بیمارستان میزان آسیب دیدگی اش را سنجید. او نمی تواند ما را در دیدار برابر اورلیان در جام حذفی همراهی کند.

توخل درباره قرعه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا هم، اضافه نمود: منچستریونایتد تیم بسیار با تجربه ای است و سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد. من همیشه احترام خاصی به تیم های با تجربه می گذارم. بازی کردن در اولدترافورد اصلا آسان نیست اما باید بگویم که ما برای صعود به دور بعد کوشش می کنم.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در بخش پایانی، گفت : با چالش بزرگی روبرو هستیم اما ما می توانیم با موفقیت این چالش را پشت سر گذاریم. بعضی از شانس بالای ما برای قهرمانی می گویند اما من فعلا چنین چیزی در ذهن ندارم و تنها به عبور از یک هشتم فکر می کنم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8530

به "نیمار مصدوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار مصدوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید