مقابل الدحیل باید شکیبا باشیم، ضعیف تر از حریف نیستیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی برگشت فردا دوشنبه پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال گفت: خیلی خوشحال هستیم که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. افتخار بزرگی برای فوتبال ایران است که دو تیم ایرانی در این مرحله هستند. انتظار یک نمایش فوتبالی در ورزشگاه پر از جمعیت داریم. همگی می خواهیم از این بازی لذت ببریم.

مقابل الدحیل باید شکیبا باشیم، ضعیف تر از حریف نیستیم

وی تاکید نمود: فردا نیمه دوم بازی خودمان را مقابل الدحیل انجام می دهیم. در بازی رفت خوب و محکم بازی کردیم و نشان دادیم به هیچ وجه ضعیف تر از الدحیل نیستیم. اما طبیعی است کار خیلی سختی داریم. ضمن اینکه باخت یک بر صفر امیدوار نماینده است تا جبران کنیم. به نظرم اگر بازی رفت را ما می بردیم یا مساوی می کردیم باز هم مهم نبود چون باید در بازی برگشت هم می بردیم.

برانکو درباره شناخت خود از الدحیل اضافه نمود: انها هشت ملی پوش دارند و کاپیتانشان هم از بند مصدومیت رها گردیده است. ما باید صبورانه و با هوش فراوان بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت این تیم گفت: سیامک نعمتی را نداریم. حسینی و ماهینی و رسن هم مصدوم بودند. اما آنها به این آسیب دیدگی ها توجه نکردند و بازی خواهند کرد.

برانکو در ادامه با اشاره به حضور حسین ماهینی در نشست خبری اضافه نمود: لازم می دانم تولد حسین ماهینی را تبریک بگویم. او 26 ساله شد.

سرمربی پرسپولیس درباره سورپرایز احتمالی خود در ایجاد تغییر در تاکتیک تیمش گفت: ابتدا باید بگویم الدحیل تیم خود را برای قهرمانی بسته است. آنها می آیند تا در دقایق ابتدایی گل بزنند و کار را تمام نمایند. الدحیل هم مثل ما شناخت کاملی از بازی دارد. کریم بوضیاف بازیکن الدحیل مصدوم بوده و در تیم ملی کشورش اخیرا بازی کرد. او می آید و بازی می نماید. این قطعا تغییر مثبتی برای آنها خواهد بود. اما بدون شک بازیکنان هستند که نتیجه را تعیین می نمایند.

وی درباره حضور طرفداران پرسپولیس گفت: سال جاری تیم های ایرانی کار بزرگی کردند. پرسپولیس و استقلال توانسته اند به مرحله یک چهارم نهایی برسند در حالی که تیمی مثل الهلال که پارسال فینالیست بود و بودجه عظیمی دارد نتوانست به این مرحله برسد. آنها برای یک بازیکن خود به اسم عمر عبدالرحمان 14 میلیون دلار خرج نموده اند ولی به اینجا نرسیده اند. ما از طرفدارانمان انتظار داریم در استادیوم حضور پیدا نمایند تا بازی را ببریم. دوست داریم در جو خیلی خوبی بازی کنیم اما در نهایت الدحیل ببازد.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص اظهارنظر سرمربی الدحیل که حضور طرفداران پرسپولیس را چندان مهم ندانسته بود، گفت: قطعا بازیکنان تیم نتیجه را تعیین می نمایند ولی حضور طرفداران و دلگرمی آنها می تواند برای ما موثر باشد. مثل تمام بازی هایی که در این چند ماه انجام داده ایم و نتیجه گرفتیم. حضور آنها بسیار مهم است.

ادامه دارد...

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3331

به "مقابل الدحیل باید شکیبا باشیم، ضعیف تر از حریف نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل الدحیل باید شکیبا باشیم، ضعیف تر از حریف نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید