معلول: الدحیل تحت تاثیر تماشاگران پرسپولیس از هم پاشید، خالد: با وجود شکست انگیزه داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر به بیان دلایل شکست برابر پرسپولیس در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

معلول: الدحیل تحت تاثیر تماشاگران پرسپولیس از هم پاشید، خالد: با وجود شکست انگیزه داریم

به گزارش خبرنگاران، نبیل معلول که در نشست خبری پس از بازی برگشت تیم های پرسپولیس و الدحیل در استادیوم آزادی تهران غایب بود درباره نیمکت نشینی یوسف المساکنی در این بازی گفت: او در این بازی نیمکت نشین بود زیرا کادر فنی برنامه دقیق و روشنی دارد و طبق آن اقدام می نماید. در نیمه اول موفق شدیم با نفوذ به خط دفاعی ایران توسط المعز به گل برسیم. همچنین بارها خط دفاعی پرسپولیس را آزار دادیم.

سرمربی تونسی تیم فوتبال الدحیل قطر ادامه داد: اشتباهات فردی در نیمه دوم و فشار بی امان و فریادهای تماشاگران ایرانی که در تمام طول بازی ادامه داشت باعث از هم پاشیدگی الدحیل شد. اکنون ترسی ندارم و با وجود شکست در لیگ قهرمانان آسیا آماده ارائه بهترین سطح فنی در لیگ ستارگان قطر می شویم.

خالد الخاطر، بازیکن تیم فوتبال الدحیل نیز درباره بازی هفته ششم لیگ ستارگان قطر برابر الغرافه گفت: شکست برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ما انگیزه مضاعفی می دهد تا با بهبود اشتباهات خود نتایج بهتری بگیریم.

الدحیل دوشنبه هفته گذشته با پذیرش شکست 3 بر یک برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران از راهیایی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. پرسپولیس در این مرحله به مصاف السد دیگر نماینده فوتبال قطر خواهد رفت. دیدارهای رفت وبرگشت این 2 تیم در روزهای 10 مهر (دوحه) و اول آبان ماه امسال (تهران) برگزار خواهند شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3581

به "معلول: الدحیل تحت تاثیر تماشاگران پرسپولیس از هم پاشید، خالد: با وجود شکست انگیزه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلول: الدحیل تحت تاثیر تماشاگران پرسپولیس از هم پاشید، خالد: با وجود شکست انگیزه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید