عیسی آل کثیر: همه در نتایج اخیر پیکان مقصر هستیم، نمی توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم

به گزارش مجله سرگرمی، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت که همه اعضای این تیم در شکست های اخیر خودروسازان مقصر هستند و آنها باید این بحران را پشت سر بگذارند.

عیسی آل کثیر: همه در نتایج اخیر پیکان مقصر هستیم، نمی توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم

عیسی آل کثیر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، در مورد اینکه چرا پیکان در پنج دیدار اخیر خود شکست خورده است، گفت: دلیل مهم به بدشانسی تیم ما برمی گردد و گاهی اوقات هم خودمان اشتباهاتی داریم. هر تیمی ممکن است با این وضعیت روبرو گردد، اما مسئله مهم این است که بتوانیم از این بحران خارج شویم.

وی در مورد انتقادهای اجرا شده از کادر فنی خودروسازان و اینکه بسیاری معتقدند پیکان مشکل فنی دارد، گفت: زمانی که می بریم یا می بازیم، همه نقش دارند و همه ما در این نتایج اخیر مقصر هستیم. نمی توان فقط یک نفر را مقصر دانست و ما باید کوشش کنیم تا این شرایط را تغییر دهیم. در مورد مسائل فنی هم من نمی توانم نظر بدهم، چون کادر فنی باید در این خصوص صحبت کند.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره اینکه در نیم فصل اول خیلی کم به میدان رفت و اینکه چقدر احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد، گفت: درست است که کم بازی کردم، اما این تصمیمی است که سرمربی می گیرد. من هیچ حرفی در مورد نیم فصل دوم نمی زنم و تمام تمرکزم روی بازی با نساجی است که امیدوارم در این مسابقه، برنده از زمین بیرون بیاییم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7614

به "عیسی آل کثیر: همه در نتایج اخیر پیکان مقصر هستیم، نمی توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی آل کثیر: همه در نتایج اخیر پیکان مقصر هستیم، نمی توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید