علیپور، ششمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، علیپور بیش از علی دایی و کریم باقری برای پرسپولیس گل زده و تا رسیدن به گلزن بعدی، ششمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه خواهد بود.

علیپور، ششمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، با آن دو گل در بازی با پارس جنوبی، علی علیپور چند تا رکورد زد که مهم ترینش شاید عبور از علی دایی و کریم باقری بود. تعداد گل های علیپور برای پرسپولیس حالا به 45 گل رسیده است. یعنی این مهاجم جوان بیش از علی دایی و کریم باقری برای پرسپولیس گل زده و تا رسیدن به گلزن بعدی، ششمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه خواهد بود.

علیپور در لیگ هم 37 گل برای پرسپولیس زده و تعداد گل هایش در لیگ با لباس پرسپولیس، با تعداد گل های علی پروین برای این تیم برابری می نماید. درست است که مهدی طارمی با 49 گل زده بهترین گلزن لیگ برتری پرسپولیس است اما علی علیپور هم تا این رکورد فاصله زیادی ندارد و یا 5 گل دیگر به طارمی هم می رسد. علیپور حالا با 44 گل زده، دومین گلزن برتر پرسپولیس در لیگ برتر است.

علیپور که با 140 بازی در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ بیشتر از هر بازیکن دیگری در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته است، با 26 پاس گلی که داده، بهترین پاسور باشگاه پرسپولیس در زمان حضور برانکو در این تیم هم به حساب می آید.

علیپور حالا با 7 گل زده در رده سوم برترین گلزنان لیگ هجدهم قرار گرفته و با توجه به اینکه آنتونی استوکس 8 گله از فوتبال ایران رفته و کی روش استنلی هم که با 9 گل آقای گل فعلی رقابت هاست از حضور در بازی پایانی نیم فصل اول سپاهان در لیگ برتر محروم است، این شانس را دارد که در نیم فصل دوم هم با عبور از رکورد مهدی طارمی در پرسپولیس خودش را به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در لیگ برتر معرفی کند و هم برای دومین فصل پیاپی به عنوان آقای گلی لیگ برتر برسد.

2 - 270

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8343

به "علیپور، ششمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور، ششمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید