دومین نشست تاثیر رسانه ها در گردشگری با رویکرد تبریز2018 برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی رسانه و تبلیغات رسانه ای را یکی از مولفه های اصلی توسعه صنعت گردشگری بیان کرد.

دومین نشست تاثیر رسانه ها در گردشگری با رویکرد تبریز2018 برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی استان صبح امروز 25 مهرماه در دومین نشست نقش و تاثیر رسانه ها در گردشگری با رویکرد تبریز 2018 ضمن تقدیر از خانه مطبوعات استان در راستای برگزاری این نشست، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر تبریز به دلیل غنای تاریخی، طبیعی و فرهنگی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب شده است، لذا نیازمند معرفی و انتشار جامع این ظرفیت از سوی اصحاب رسانه در سطح ملی و فرا ملی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند شکلی جدید به صنعت گردشگری بخشند، ادامه داد: رسانه ها با بهره گیری بجا از کارکردهای خود می توانند از نقش واسط بودن گامی فراتر نهاده و در تمام فرآیندهای توسعه استراتژی های گردشگری نقش داشته باشند. در این صورت، رسانه ها نه تنها به عنوان ابزار به کارمی روند، بلکه به لحاظ اهمیت جزو یکی از ارکان مهم توسعه استراتژی های گردشگری محسوب می شوند.

او اضافه نمود: تولیدات رسانه ای موفق می توانند تأثیر قابل توجهی در معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده در مناطق با پتانسیل های گردشگری داشته باشند و مقاصد مدنظر تأثیر مستقیم یک اثر رسانه ای را با افزایش ورود گردشگر حس خواهند کرد.

آبدار در سرانجام تاکید نمود: تاثیر رسانه ها در تبیین ظرفیت های گردشگری موضوعی است که نیازمند برنامه ریزی و استفاده از قابلیت های رسانه ها است و با برنامه هایی از این دست در تلاشیم تا بتوانیم با استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی، در جهت شناساندن ظرفیت های گردشگری در استان به ویژه تبریز 2018 گام اساسی برداریم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4817

به "دومین نشست تاثیر رسانه ها در گردشگری با رویکرد تبریز2018 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نشست تاثیر رسانه ها در گردشگری با رویکرد تبریز2018 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید