تیم دسته چهارمی اسپانیا سهم خواه جدید قرارداد بازیکن فقید کاردیف!

به گزارش مجله سرگرمی، در فاصله کمتر از دو روز از قطعی شدن درگذشت بازیکن سابق تیم فوتبال نانت، یک مدعی جدید برای مبلغ انتقال او به کاردیف پیدا شده است.

تیم دسته چهارمی اسپانیا سهم خواه جدید قرارداد بازیکن فقید کاردیف!

به گزارش خبرنگاران، حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای حامل امیلیانو سالا در جهت رساندن او به کاردیف برای پیوستن به این تیم لیگ فزونی، حواشی زیادی داشته است.

سالا با قراردادی 15 میلیون پوندی از تیم نانت فرانسه به تیم کاردیف ولز پیوست و به گرانقیمت ترین بازیکن این تیم تبدیل شد، اما هواپیمایی که دو هفته پیش قرار بود او را به ولز برساند در آب های کانال مانش سقوط کرد و پنجشنبه وجود جسد این بازیکن آرژانتینی در لاشه به جا مانده از هواپیما در عمق 67 متری دریا تأیید شد.

با قطعی شدن درگذشت سالا باشگاه نانت به کاردیف مهلتی 10 روز داد تا قسط اول خرید سالا را بپردازد، اتفاقی که هنوز رخ نداده است. در همین حال باشگاه بوردو نیز به عنوان تیم سابق سالا خواستار دریافت رقمی به عنوان حق رشد او شده و به این ترتیب کاردیف با دو طلبکار روبرو است. اکنون اما امکان دارد که تعداد سهم خواستار رقم قرارداد بازیکن فقید تیم کاردیف به سه تیم افزایش پیدا کند.

طبق گزارش نشریه سان انگلیس، امیلیانو سالا در سن 17 سالگی برای مدتی در رده های پایه تیم سولدات در شهر مایورکای اسپانیا بازی می کرد، تیمی که سال 2016 امتیاز آن توسط باشگاه پلاتخس دکالویا خریداری شد. به همین دلیل این باشگاه دسته چهارمی مکاتباتی با فیفا داشته است تا ببیند که آیا می تواند بخشی از 15 میلیونی که کاردیف باید به نانت بپردازد را به عنوان حق رشد دریافت کند یا نه.

اگر پاسخ فیفا مثبت باشد، پلاتخس دکالویا می تواند درصدی از رقم انتقال بازیکن فقید کاردیف را از آن خود کند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12289

به "تیم دسته چهارمی اسپانیا سهم خواه جدید قرارداد بازیکن فقید کاردیف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم دسته چهارمی اسپانیا سهم خواه جدید قرارداد بازیکن فقید کاردیف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید