برومندی: بودجه دفاعی در سال 98 افزایش پیدا خواهد نمود

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر دفاع و فرمانده هوا و فضا گفت: در این جلسه، کمیسیون قول مساعد داد که در بودجه 98 نسبت به افزایش بودجه دفاعی اقدامات لازم را انجام دهد.

برومندی: بودجه دفاعی در سال 98 افزایش پیدا خواهد نمود

محمد مهدی برومندی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جلسه ای با وزیر دفاع، فرمانده هوا و فضای جمهوری اسلامی ایران، معاونان و مسئولان فن آوری وزارت دفاع داشت که جلسه بسیار خوبی بود.

وی با اشاره به وظایف بسیار مهم وزارت دفاع گفت: پشتیبانی از دستگاههای نظامی کشور و دستیابی به آخرین و پیشرفته ترین امکانات دفاعی از وظایف وزارت دفاع است که دراین راستا توفیقات ارزشمندی در طول یک سال گذشته حاصل گردیده است. نمونه آن ساخت هواپیمای جنگنده کوثر و انجام تست های ضروری است.

برومندی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از هواپیمای جنگنده کوثر گفت: علاوه بر این کار بسیار خوب و قابل ستایش، اقداماتی در مورد حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی اجرا شده ما به تکنولوژی هایی دست پیدا کردیم که می توان گفت ما جزء دو سه کشور جهان هستیم که توانسته ایم در حوزه نظامی به تکنولوژی ها دست پیدا کنیم، این شامل امکانات رزمی می گردد. با این تفاوت که آنچه ما فراوری کردیم ارتقاء یافته تر از آن چیزی است که در جهان استفاده گردیده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید نمود: در راستای بازدارندگی و افزایش توان دفاعی کشور همه با هم مکلف به صیانت از مردم و سرزمین انقلاب اسلامی هستیم، به همین دلیل تصمیم گرفته گردیده که کمیسیون امنیت ملی در سال 97 تخصیص های لازم را در نظر گیرد تا شاهد انبوه سازی فراوریات باشیم.

برومندی تاکید نمود که باید برای افزایش توان دفاعی و دفاع سرزمینی در سال آینده بودجه دفاعی افزایش پیدا کند و همچنین تعامل بین مجلس و حوزه دفاعی نیز ارتقاء یابد. کمیسیون امنیت ملی به عنوان کمیسیون تخصصی مربوط به حوزه دفاعی قطعا در بودجه 98 کمک های لازم را خواهد داشت.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1842

به "برومندی: بودجه دفاعی در سال 98 افزایش پیدا خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برومندی: بودجه دفاعی در سال 98 افزایش پیدا خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید