امید استقلال به بازگشت امید

به گزارش مجله سرگرمی، هر چند ابراهیمی در هر 6 بازی الاهلی حضور داشته اما به هیچ وجه انتظارها را برآورده نکرده و همین بهترین بهانه برای مدیران کم حوصله تیم های عربی است تا عذر او را بخواهند و بازیکن جدیدی جایگزین اش نمایند.

امید استقلال به بازگشت امید

به گزارش خبرنگاران ، امیر اسدی، بعد از انتها جام جهانی، یکی از بازیکنانی که در روسیه درخشید و از لیگ ایران جدا شد، امید ابراهیمی بود. بازیکنی که در استقلال یک هافبک کلیدی بود و از طرفداران این تیم و همچنین وینفرد شفر لقب فرمانده را نیز دریافت کرد. امید ابراهیمی در نقل و انتقالات تابستانی استقلال را ترک کرد و به الاهلی قطر رفت که این اتفاق با واکنش های منفی طرفداران در فضای مجازی روبرو شد با توجه به جداییی چند ستاره دیگر، طرفداران متتظر تمدید قراراداد ابراهیمی بودند اما او در 31 سالگی ترجیح داد بازی در لیگ ستارگان قطر را با قراردادی در حدود 700 هزرار دلار تجربه کند.

الاهلی تا امروز که 6 هفته از لیگ ستارگان قطر سپری گردیده، نتایج درخشانی کسب ننموده و با شکست های پرگل جزو تیم های قعرنشین جدول است .این تیم 2 بازی را با پیروزی به انتها رسانده و در 4 بازی مغلوب حریفان گردیده تا با کسب تنها 6 امتیاز و تفاضل گل 8- در رده نهم جدول 12 تیمی لیگ قطر قرار بگیرد.

از همین رو میلان ماچالا سرمربی کهنه کار و اهل چک الاهلی از مدیران باشگاه خواسته تا زمینه را برای جذب بازیکنان خارجی جدید فراهم نمایند. الاهلی جز امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده، نایجل دی یونگ از هلند، محمد متولی از مراکش، جان بنسون و بابو بارو از غنا و ایوانیلدو سانتوس از برزیل را به عنوان بزیکنان خارجی در اختیار دارد.

قریب به اتفاق بازیکنان خارجی، جز دروازه بان برزیلی این تیم در ترکیب الاهلی قرار گرفته و در 6 بازی ابتدای فصل برای این تیم به میدان رفته اند. در این شرایط انتخاب بازیکنانی که شاید از الاهلی جدا شوند سخت است اما امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده می توانند در فهرست خروجی میلان ماچالا قرار بگیرند.

هر چند امید ابراهیمی در هر 6 بازی الاهلی حضور داشته اما به هیچ وجه انتظارها را برآورده ننموده و همین بهترین بهانه برای مدیران کم حوصله تیم های عربی است تا عذر او را بخواهند و بازیکن جدیدی جایگزین اش نمایند. بخصوص که ابراهیمی با دی یونگ هم پست است و این هافبک هلندی و باسابقه می تواند خواسته های ماچالا در زمین را اجرا کند.

احمد بن حمد، رئیس باشگاه الاهلی در مصاحبه با الرایه درباره وضعیت این تیم و تغییرات آینده گفت: میلان ماچالا، سرمربی باتجربه ای است و او پیش از این در کارنامه خود موفقیت های زیادی به دست آورده اما تا اینجا موفق نبوده است. به طرفداران قول می دهیم که در نقل و انتقالات آینده بازیکنان بین المللی و لژیونرهای جدیدی به خدمت بگیریم.

این اظهارنظر می تواند برای امید ابراهیمی و حتی محمدرضا خانزاده گران تمام شود. بخصوص ابراهیمی که با هزار امید به قطر رفت تا سال های انتهای فوتبال خود را در این کشور سپری کند. از همین حالا که بحث جدایی بازیکنان خارجی الاهلی شنیده می شود، شایعه های بسیاری در مورد تصمیم ابراهیمی برای آینده فوتبال خود منتشر گردیده است.مهمترین آنها اما بازگشت به استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل است که می تواند شفر و طرفداران این تیم را خوشحال کند. البته باید ببینیم طرفداران استقلال همچنان به بازگشت او علاقه مندند یا علیه هافبک سابق تیمشان موضع می گیرند؟

ابراهیمی در صورت بازگشت به لیگ ایران و دریافت پیشنهاد از استقلال، قطعا به این تیم برمی شود و بار دیگر پیراهن آبی بر تن می نماید. بخصوص که وینفرد شفر هم همیشه از حضور او در استقلال استقبال نموده و بارها نشان داده که چه اعتماد و اطمینانی به شماره 9 تیم ملی ایران دارد. بازگشت احتمالی ابراهیمی به اردوگاه استقلال می تواند به شرایط این تیم سر و سامان بدهد. آن هم در روزهایی که جانشین های او، هر کدام بنا به دلایلی موفق به نمایش کیفیت فنی خود نگردیده اند و حضور ابراهیمی می تواند وزن خط هافبک استقلال را بالا ببرد و این پست را به نقطه قوت تیم شفر تبدیل کند.

3

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3812

به "امید استقلال به بازگشت امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید استقلال به بازگشت امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید