یمن، جزئیات عملیات ضربتی در نزدیکی نجران، شلیک موشک بدر به پادگان متجاوزان

به گزارش مجله سرگرمی، منابع یمنی از شلیک موشک بالستیک بدر به پادگان نجران خبر دادند.

یمن، جزئیات عملیات ضربتی در نزدیکی نجران، شلیک موشک بدر به پادگان متجاوزان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه الجهته، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، لحظاتی پیش یک فروند موشک بالستیک به پادگان متجاوزان و مزدوران در رجلاء در نجران شلیک کرد.

این موشک از نوع بدر F بود که در پاسخ به تجاوزات مستمر رژیم سعودی به مناطق مسکونی یمن، به این مقر نظامی شلیک شد.

یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن در این زمینه گفت این موشک با دقت بالا و با لطف خداوند به هدف خود اصابت کرد که در نتیجه آن، ده ها کشته و زخمی در صفوف ارتش سعودی و مزدورانشان به جا گذاشت.

وی با اشاره به حرکت سریع آمبولانس های دشمن برای انتقال مجروحان و کشته شدگان خود به بیمارستان های نجران خاطر نشان کرد این ضربه پس از یک عملیات اطلاعاتی دقیق و در حالی انجام شد که دشمن برای پیشروی به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی در مرزها آماده می شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطر نشان کرد منابع اطلاعاتی ارتش و کمیته های مردمی، کشته و زخمی شدن ده ها

بر اساس گزارش الجهته، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در بیست و نهم ماه گذشته میلادی هم یک فروند موشک بالستیک بدرF به سمت تجمعات ارتش سعودی و مزدورانش در منطقه الدائر در غرب عسیر شلیک کرد که این موشک با دقت به هدف اصابت کرد.

وأکد العمید سریع أن مصادر الجیش واللجان الشعبیة الاستخباراتیة أکدت وقوع عشرات القتلى والجرحى من الجیش السعودی ومرتزقته.

جزئیات عملیات موفقیت آمیز ارتش و کمیته های مردمی در نزدیکی نجران

خبر دیگر اینکه در عملیات ضربتی ارتش و کمیته های مردمی در نزدیکی نجران، 37 مقر نظامی پاکسازی شد، در این عملیات، 41 مزدور به هلاکت رسیدند و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره جزئیات این عملیات گفت نیروهای قهرمان ارتش و کمیته های مردمی توانستند طی روزهای اخیر، 37 مقر نظامی را در خب و الشعف در نزدیکی نجران در عملیات ضربتی موفقیت آمیزی پاکسازی نمایند که نام آن، عملیات وفاداری به شهیدان بود.

وی اضافه کرد این عملیات را یگان های ویژه از تشکیلات مختلف همچون تیپ های الصماد، تیپ های 29 و 145 پیاده انجام دادند که طی آن رزمندگان ما از دو محور به سمت مواضع دشمن حمله کردند.

سریع گفت در جهت اول این عملیات، هفت مقر نظامی در رشته کوه های استراتژیک وعیر پاکسازی شد و در جهت دوم، جبهه السلیله تا وادی مدرک و جبهه وعیر به طور کامل پاکسازی شد و تحت کنترل نهاده شد ، تعداد مقرهای نظامی که در این جهت پاکسازی شد و تحت کنترل نهاده شد، به 30 مقر نظامی رسید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطر نشان کرد این عملیات، سبب بروز آشفتگی و سردرگمی شدید در صفوف دشمن شد و هلاکت 41 مزدور و زخمی شدن ده ها نفر دیگر از جمله چند فرمانده آنها را به دنبال داشت، همچنین شماری از مزدوران اسیر شدند و بقیه پا به فرار گذاشتند.

یحیی سریع اضافه کرد رزمندگان ما همچنین به کمک خداوند توانستند 24 دستگاه خودروی نظامی و انواع سلاح های دشمن را منهدم نمایند و مقادیری سلاح هم به غنیمت ببرند.

این سخنگو خاطر نشان کرد دشمن کوشش کرد با ده ها حمله هوایی از مزدوران خود پشتیبانی کند، ولی در این راه موفقیتی کسب نکرد.

یحیی سریع گفت رزمندگان ما، پنج پیشروی مزدوران دشمن و سه کوشش آنها برای نفوذ با هدف بازپس گیری مواضعی که از دست دادند، با شکست روبرو کردند که در نتیجه آن خسارت ها و تلفات بیشتری به آنها وارد شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اضافه کرد این عملیات منحصر به فرد با دوربین واحد اطلاع رسانی جنگی ثبت شده و بعدا تصاویر آن پخش خواهد شد.

وی از نقش قبایل و شیوخ آن در حمایت از برادرانشان در ارتش و کمیته های مردمی برای آزادسازی مناطقشان از اشغال دشمن تمجید کرد.

حمله توپخانه ای متجاوزان به مناطق مسکونی در الضالع

خبر دیگر اینکه حملات توپخانه ای متجاوزان سعودی به استان الضالع، به شهادت شماری از غیرنظامیان منجر شد.

خبرنگار الجهته در استان الضالع گزارش داد شماری از غیرنظامیان در حمله توپخانه ای مزدوران دشمن به منازل مردم در منطقه الزبیرات در بخش قعطبه به شهادت رسیدند.

مزدوران دشمن همچنان به حملات خود به غیرنظامیان در استان الضالع ادامه می دهند که به شهادت غیرنظامیان و ویرانی منازل آنها منجر می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36386

به "یمن، جزئیات عملیات ضربتی در نزدیکی نجران، شلیک موشک بدر به پادگان متجاوزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن، جزئیات عملیات ضربتی در نزدیکی نجران، شلیک موشک بدر به پادگان متجاوزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید