ژاپن، مهمترین مقصد گردشگری درمانی جهان

به گزارش مجله سرگرمی، بر اساس آمار منتشرشده جدید، گردشگران چینی در سال 2016 میلادی، 500 درصد بیشتر از سال گذشته برای گردشگری درمانی اقدام نموده اند.

ژاپن، مهمترین مقصد گردشگری درمانی جهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از جینگ دیلی، در جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی وبسایت Ctrip که پیشگام بازار آنلاین سفر و گردشگری چین است، در سال 2016 میلادی چینی ها در مجموع 500 هزار سفر با هدف دریافت خدمات درمانی و پزشکی انجام دادند که در مقایسه با سال گذشته نشان از رشد 500 درصدی دارد.

بر اساس این گزارش، گردشگری درمانی چهارمین حوزه مورد علاقه گردشگران چینی برای سفر است و این بخش از صنعت گردشگری چین بیشترین رشد را در یک سال اخیر تجربه نموده است.

گردشگری درمانی حوزه ای بسیار سودآور برای مقاصد گردشگری در چین نیز بوده، بطوری که هر گردشگر به طور متوسط 50 هزار یوان چین معادل 7194 دلار برای دریافت خدمات پزشکی پرداخت نموده، این در حالی است که گردشگران چینی در سفر به اروپا به طور متوسط 26 هزار یوان (3741 دلار) و در سفر به مقاصد آسیایی 18 هزار یوان (2590 دلار) هزینه می نمایند.

به عبارت دیگر تنها نوع سفری که در آن گردشگران متوسط هزینه بیشتری نسبت به سفر درمانی چینی ها دارند، سفر به مناطق قطبی است.

چک آپ های پزشکی متداول هدف اصلی گردشگران درمانی چینی در سال 2016 بوده و بیش از 50 درصد از اهداف سفرهای پزشکی در این کشور را به خود اختصاص می دهد. دیگر خدماتی که گردشگرانِ متمول دریافت می نمایند شامل جراحی پلاستیک است که از این حیث کره جنوبی بیشترین شمار گردشگر را دارد و آمریکا نیز بیشتر پذیرای گردشگران درمانی برای ارائه خدمات پیشرفته چون تست های ژنتیکی است.

در میان چینی ها خدمات مراقبت پزشکی مهمترین دغدغه است و در میان قشر ثروتمند این کشور سهم بیشتری حتی درمقایسه با خرید و سفر را به خود اختصاص می دهد.

ژاپن همچنان در صدر کشورهای ارائه دهنده خدمات گردشگری درمانی است و پس از آن کشورهای کره جنوبی، آمریکا، تایوان، آلمان، سنگاپور، مالزی، سوئیس، تایلند و هند قرار دارند. ژاپن از پیشگامان در عرصه گردشگری درمانی است و اولین کشوری است که در سال 2011 ویزای ویژه درمان را صادر کرد و گردشگران چینی مهمترین مشتریان آنها هستد.

شهرهای پکن، شانگهای، شنزن به همراه تیانجن و هانگژو مهمترین مقاصد گردشگری پزشکی در چین هستند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44167

به "ژاپن، مهمترین مقصد گردشگری درمانی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن، مهمترین مقصد گردشگری درمانی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید