چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اتریش گرامی داشته شد

به گزارش مجله سرگرمی، مراسم روز ملی و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در محل اقامتگاه سفیر کشورمان در وین پایتخت اتریش برگزار گردید.

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اتریش گرامی داشته شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، مراسم با شکوه روز ملی و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در محل اقامتگاه عباداله مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین پایتخت اتریش برگزار گردید.

این مراسم باشکوه با حضور گسترده و چشمگیر مقامات سیاسی، مالی، و بانکی، شخصیت های فرهنگی،هنری، دانشگاهی و رسانه ای اتریش، روسا و نمایندگان سازمان های بین المللی، سفرا ، دیپلمات های خارجی و وابسته های نظامی، صاحبان صنایع و مدیران شرکت ها برگزار گردید. همچنین تعدادی از مقامات و شخصیت های اسلواکی، هم میهنان ایرانی مقیم و مسئولان و کارگزاران نهادهای ایرانی در این مراسم شرکت داشتند. مهمانان شرکت کننده در این آئین، روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به عباداله مولایی سفیر ایران در اتریش و اسلواکی و کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین تبریک گفتند. همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه فرهنگی و صنایع دستی برگزار و لوح فشرده و برشورهایی حاوی دستاوردهای انقلاب بین مدعوین توزیع شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12592

به "چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اتریش گرامی داشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اتریش گرامی داشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید