پیغام تسلیت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش مجله سرگرمی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیامی سالروز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به تمامی شیعیان و آزادی خواستار دنیا و محبان اهل بیت (ع) تسلیت گفت.

پیغام تسلیت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری متن کامل پیغام دکتر علی اصغر مونسان به توضیح زیر است:

حادثه عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی که در سال 61 ه ق رقم خورد بدون تردید تجلی پیروزی حق علیه باطل بود و این حقیقتی راسخ است که بر تارک تشیع نقش بسته و همیشه در تاریخ زنده و جاویدان خواهد ماند.

امام حسین (ع) و یاران باوفایش در صحرای نینوا نهضتی را برپا ساختند که هنوز هم با گذشت 14 قرن، زمینه ساز پیدایش جنبش ها و حرکت های حق مدارانه و عدالت خواهانه در سراسر دنیا است.

آن حضرت و یارانش در روز عاشورا بالاترین درجات ایثار، حریت، عدالت خواهی و جانبازی در راه حق را به نمایش گذاشتند و با نثار خون خود عالی ترین سطح از ارزش های انسانی و دینی را در جهت آرمان های الهی برای تمام بشریت معنا نمودند.

عاشورای حسینی سالروز میثاق با ولایت مداری و حقیقت طلبی است و آنچه در تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه دوران هشت ساله دفاع مقدس بارها در سلوک بزرگ مردان ایران اسلامی شاهد بوده ایم، همگی نشأت گرفته از آموزه های متعالی اسلام به ویژه نهضت امام حسین (ع) و شهدای مظلوم کربلاست.

سالروز شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان را به عنوان یک میراث معنوی ارزشمند که در سراسر تاریخ 14 قرن گذشته موردتکریم ایرانیان بوده و هم اکنون نیز با عالی ترین درجات ایمان، عشق و خلوص گرامی داشته می گردد، به محضر حضرت ولی عصر (عج)، شیعیان و آزادیخواهان دنیا، محبان اهل بیت (ع) و ایرانیان حق جو و شهادت طلب و به ویژه خانواده بزرگ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سراسر ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

علی اصغر مونسان

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38915

به "پیغام تسلیت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید