وحید حمدی نژاد: بازی ما با نفت مسجدسلیمان 6 امتیازی است، چیزی برای از دست دادن نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، وحید حمدی نژاد، مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که بازی با نفت مسجدسلیمان برای آنها یک بازی شش امتیازی محسوب می گردد.

وحید حمدی نژاد: بازی ما با نفت مسجدسلیمان 6 امتیازی است، چیزی برای از دست دادن نداریم

وحید حمدی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اذعان به اینکه شانس تیم استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر اندک است، گفت: شانس ما برای ماندن در لیگ برتر کم است، ولی بازی با نفت مسجدسلیمان برای مان بسیار مهم است و اگر سه امتیاز را بگیریم وضعیت مان بهتر خواهد شد. در این شرایط طرز فکر بازیکنان هم مهم است، اینکه همه ما انگیزه داشته باشیم و دست از کوشش برنداریم. متأسفانه کسر شش امتیاز ضربه بزرگی به تیم زد و اگر این اتفاق رخ نمی داد الان وضعیت متفاوتی داشتیم.

وی درباره تقابل تیمش با نفت مسجدسلیمان آن هم در شرایطی که این تیم فیروز کریمی را روی نیمکت خواهد داشت، مطرح کرد: معمولاً چنین تغییراتی در خاتمه فصل از لحاظ فنی جواب نمی دهد و مسئله مهم به شرایط روحی و روانی بازیکنان برمی شود. به هرحال هر دو تیم تغییراتی در کادر فنی داشته اند و در این شرایط مسائل روحی و روانی مهم است. ما بازی سختی در زمین حریف داریم، ولی تمام بچه ها انگیزه دارند تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در خاتمه توضیح داد: به هیچ عنوان دوست نداشتیم در چنین مقطعی از لیگ برتر برای سقوط نکردن بجنگیم. ما سال جاری با شرایط خاصی روبرو شدیم و اگر شش امتیاز کسر نمی شد قطعاً در چنین وضعیتی قرار نمی گرفتیم. شما دیدید که این اتفاق قبلاً برای پدیده هم رخ داد و آنها که در بالای جدول قرار داشتند به یکباره به پایین کشیده شدند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19733

به "وحید حمدی نژاد: بازی ما با نفت مسجدسلیمان 6 امتیازی است، چیزی برای از دست دادن نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید حمدی نژاد: بازی ما با نفت مسجدسلیمان 6 امتیازی است، چیزی برای از دست دادن نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید