نکات طلایی برای تمیزکردن زیر تخت خواب

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: وقتی صحبت از تمیز کردن خانه می گردد بسیاری از افراد مسائل و دغدغه هایی دارند که نمی توانند از پس آن ها برآیند. بسیاری از نقاط خانه هست که خیلی ها نمی دانند چگونه باید آن ها را تمیز نمایند و فکر می نمایند که هیچ راه حل ساده ای نیز برای این کار وجود ندارد.

نکات طلایی برای تمیزکردن زیر تخت خواب

یکی از این نقاط فضای زیر تخت خواب است، اما خوشبختانه باید بگوییم که برای تمیز کردن این قسمت از خانه راه چاره های بسیار ساده و کارآمدی وجود دارد که به شما ثابت می نماید که تمیز کردن فضای زیر تخت خواب آن غول بزرگ و ترسناکی که فکر می کردید نیست و شما به راحتی می توانید آن را شکست دهید. در این مطلب همراه ما باشید تا 5 روش خیلی ساده و کاربردی برای تمیز کردن فضای زیر تخت خواب را به شما معرفی کنیم، چیز هایی که حتی فکرش را هم نمی کردید.

1. از یک دستمال گردگیری با دسته بلند بهره ببرید

شاید با وجود تمام وسایل و امکاناتی که فراهم نموده اید هنوز هم نتوانسته باشید که لکه های مزاحم زیر تخت خواب را به راحتی پاک کنید. باید بگوییم که برای حل این مسئله نیازی به راه چاره های خیلی عجیب و غریب و پرهزینه نیست. شما می توانید با یاری یک دستمال گردگیری و یا پارچه میکروفیبری که آن را به یک پایه بلند (چیزی شبیه به دسته جارو) وصل نموده اید نقاط آلوده و لکه دار زیر تخت را تمیز کنید.

اگر کفپوش های شما چوبی باشند احتمالاً کار کمی برایتان سخت خواهد بود، چراکه هم لکه ها به این راحتی پاک نمی شوند و هم به خوبی خود را نشان نمی دهند، به همین دلیل هم توصیه ما این است که به سراغ دسته هایی بروید که به اندازه کافی طولانی باشند تا بتوانید تمامی گوشه ها را به طور کامل تمیز کنید. سعی کنید برای این کار نهایت دقت خودر اب ه کار ببرید و از خیر کوچک ترین نقاط آلوده هم نگذرید.

2. از دستگاه وکیوم و یا جارو بهره ببرید

یکی از بهترین استفاده ها از دستگاه های وکیوم و جاروبرقی ها دقیقاً به زمانی بر می گردد که می خواهید زیر تخت خواب خود را تمیز کنید. معمولاً دستگاه وکیوم برای گوشه های کم دسترس و کوچک بهترین انتخاب هستند.

شما حتی می توانید برای تمیز کردن گرد و خاک مبلمان و تشک هایتان نیز از این روش استفاده نمایید. پس خیالتان راحت باشد که دستگاه وکیوم و یا جروبرقی تان در کنار شماست و در حل کردن این دغدغه خانه داری یاریتان می نماید. فقط کافی است حوصله و دقت خود را بیشتر کنید و با ظرافت از شر گرد و غبار ها خلاص شوید.

3. به سراغ جارو های رباتی بروید

اگر محدودیت بودجه ندارید می توانید به خوبی روی این روش حساب کنید. این روش بیشتر مخصوص کسانی است که با صرف هزینه ای برای خرید این محصول مسئله ای ندارند و می توانند آن را به راحتی تهیه نمایند. امروزه جاروبرقی های رباتی بسیاری فراوری می شوند که قطر کمی دارند و به همین دلیل نیز می توانند در فضا های کم دسترسی مثل زیر تخت مورد استفاده قرار بگیرند.

این جارو ها به صورت اتوماتیک حرکت می نمایند و بدون اینکه به شما نیازی داشته باشند از پس تمیز کردن خانه بر می آیندُ درست شبیه به یک رویا! با یاری چنین وسیله ای می توانید با خیال راحت فضای پر از گرد و غبار زیر تخت خواب خود را تمیز کنید و از شر آلودگی ها خلاص شوید.

4. گرد و غبار ها را فوت کنید

درست است که در وهله اول خواندن این جمله برایتان خنده دار خواهد بود، اما منظور دقیق ما فوت کردن نیست! شما می توانید به سراغ دستگاه های خشک کن و یا فن های خود بروید و آن ها را زیر تخت خواب خود بگیرید. با این کار گرد و غبار از زیر تخت خواب خارج می گردد و به بیرون می رود.

فقط سعی کنید که برای این کار از سرعت باد زیاد استفاده نکنید تا آلودگی در تمامی فضا پخش نگردد، بلکه با یک سرعت پایین آلودگی ها را از زیر تخت خارج کنید و بعد با یاری جارو آن ها را به خوبی تمیز و پاک کنید. به همین راحتی!

5. از چسب نواری و یا چسب لوله بهره ببرید

شما می توانید چسب نواری با پهنای زیاد را به دور یک میله و یا جارو بپیچید و آن را در زیر تخت خواب خود قرار دهید، در این حالت چسب شما دقیقاً مثل رول هایی عمل می نماید که برای پاک کردن پرز لباس هایتان از آن ها استفاده می کنید. به این حالت می توانید به راحتی از شر گرد و غبار زیر تخت خواب خود خلاص شوید. توصیه ما این است که برای این کار به سراغ چسب هایی بروید که در بزرگ ترین حالت خود قرار دارند تا با این کار سرعت انجام فرآیند تمیز کردن زیر تخت خواب را افزایش دهید.

منبع: hunker

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: برترین ها
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60169

به "نکات طلایی برای تمیزکردن زیر تخت خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات طلایی برای تمیزکردن زیر تخت خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید