موافقت نامه سرمایه گذاری منطقه نمونه گردشگری سد گیلارلو گرمی صادر شد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور موافقت نامه سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری سد گیلارلو شهرستان گرمی خبر داد.

موافقت نامه سرمایه گذاری منطقه نمونه گردشگری سد گیلارلو گرمی صادر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، ناصر محمودی معاون سرمایه گذاری استان امروز یکشنبه 8 مهر 97 با اعلام این خبر شرح داد: یکی از 37 منطقه نمونه گردشگری مصوب استان سد گیلارلو در شهرستان گرمی است.

او ادامه داد: با توجه به اعلام آمادگی شهرداری گرمی مبنی بر سرمایه گذاری در منطقه گیلارلو با طی فرایند قانونی، موافقت تاسیس به امضای مدیر کل میراث فرهنگی استان رسیده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید کرد: منطقه نمونه گردشگری یکی از بخش های صنعت گردشگری است که با توجه به ظرفیت های ویژه و منحصر به فرد در استان اردبیل فرصت های جدید و گسترده ای برای رونق و توسعه بخش گردشگری استان ایجاد شده است.

محمودی ادامه داد: منطقه نمونه گردشگری منطقه ای با محدوده تعیین است که در مجاورت جاذبه های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی با هدف ارائه خدمات به گردشگران توسط بخش غیر دولتی تاسیس و اداره می شود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4194

به "موافقت نامه سرمایه گذاری منطقه نمونه گردشگری سد گیلارلو گرمی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت نامه سرمایه گذاری منطقه نمونه گردشگری سد گیلارلو گرمی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید