مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی: پاکسازی محورهای برفی استان مرکزی در حال اجرا است، تردد در محورها جریان دارد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: عملیات پاکسازی محورهای برفی استان از روز گذشته تاکنون در حال اجرا است و هم اکنون تردد در تمام محورها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی: پاکسازی محورهای برفی استان مرکزی در حال اجرا است، تردد در محورها جریان دارد

به گزارش ، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: از روز گذشته (جمعه) تاکنون، عملیات اکیپ های راهداری استان مرکزی در محورهایی که بارش برف در آنها جریان داشته شروع شده و تا صبح امروز (شنبه) حدود 850 کیلومتر از محورهای استان مرکزی برفروبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: طی شب گذشته تاکنون در پنج شهرستان استان مرکزی شامل اراک، شازند، کمیجان، ساوه و خنداب توسط اکیپ های راهداری عملیات برفروبی جاده ها اجرا شده است.

زندی فر بیان نمود: این عملیات ها با استفاده از 18 دستگاه ماشین آلات برفروبی و توسط بیش از 30 نیروی عملیاتی راهداری استان مرکزی انجام گرفته و هم اکنون تردد در تمام محورهای استان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: همچنین به منظور برطرف لغزندگی محورهای استان، بیش از 320 تن ماسه و نمک در جاده ها پاشیده شده است.

ب

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9254

به "مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی: پاکسازی محورهای برفی استان مرکزی در حال اجرا است، تردد در محورها جریان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی: پاکسازی محورهای برفی استان مرکزی در حال اجرا است، تردد در محورها جریان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید